Crash :|

Status
Niet open voor verdere reacties.

FIFA2001KILLER

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2001
Berichten
374
Mijn pc is gecrashd nadat er een online-match van fifa 2007 aan het loaden was.Ik heb mijn pc gerestart en kreeeg voordat ik aankon melden op windows een scherm met schijfcontrole of iets dergelijks.Ik zag dat er bepaalde fifa-files werden verwijderd en toen het eenmaal klaar was meldde ik me aan.Ik drukte op het fifa2007 pictogram,maar ik kreeg een error dat fifa niet goed was geinstalleerd.Vervolgens verdwenen alle fifapictogrammen en files/folders maar zag ik tot mijn verbazing dat de 4GB die fifa in beslag neemt nog steeds in beslag genomen was.Met zoeken kon ik fifa ook niet vinden,via configuratiescherm software ook niet.Fifa is dus helemaal verdwenen,maar mijn 4 GB is niet vrijgegeven.

Ik heb daarna een defragmentatie geprobeerd van mijn d schijf daar zat fifa namelijk op geinstalleerd ,maar tevergeefs.Het stopte bij 60% omdat niet alle files gedefragmenteerd konden worden.In het berichtenrapport stond overigens geen file/folder.Probeerde het na schijfcontrole zelfde verhaal.Nou heb ik al mijn mappen gecheckd op mijn d schijf en die zijn samen 13GB.Mijn dschijf is 26 GB en ik heb nog maar 9GB tot mijn beschikking.Dat betekent dat 4GB onzichtbaar in gebruik is genomen(door fifa misschien:|).

Wie kan mij helpen dit alsnog op te lossen??
 
Probeer eens met ccleaner alles te repareren en je oude files te verwijderen.
Je kan ook proberen met een systeemherstel te doen van voor de installatie van fifa.
 
Is dit spel legaal?

Wat je kan doen is onder mapopties onzichtbare bestanden zichtbaar maken en dan in de veilige modus Ccleaner laten draaien en laten defragmenteren.
 
Heb Ccleaner al gedraaid,was dat vergeten te melden.Die vindt niks met fifa.Ik kan de verborgen mappen zien,dus ik weet niet hoe het fifa is gelukt om nog steeds onzichtbaar te blijven,ook in veilige modus kan ik fifa niet zien en ja het is een legale versie.
 
Dit is pracktisch onmogelijk dat je bij ccleaner fifa niet ziet en niet kan verwijderen.
Doe een systeemherstel van voor dat je fifa installeerde.
 
Ik zou het volgende doen :

De mappen die je kan zien verplaatsen naar een andere harde schijf.
Vervolgens de D schijf formatteren
Daarna de mappen weer terug plaatsen en FIFA opnieuw installeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan