crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

pankmeister

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2008
Berichten
106
Ik krijg de laatste tijd de hele tijd een blauw scherm op mijn pc.
Ik ben dan bezig met bv te surfen of muziek te luisteren en ineens bevriest hij dan en doet hij niets meer.
Paar seconden later krijg ik dan een bsod met de volgende codes:

0x0000008E (0x80000004, 0x806EDAE1, 0xA5C1F0EA, 0x00000000)

Weet er iemand de oorzaak van dit probleem en hoe ik dit kan oplossen?
 
Heb je SP3 al? Deze brengt ook nieuwe drivers mee...
Een BSOD wijst meesal op onjuiste drivers of een conflict ermee.

Grtz.
 
Zoals FunZip al zegt,
Update windows en installeer de laatste drivers van je hardware.
 
Heb je SP3 al? Deze brengt ook nieuwe drivers mee...
Een BSOD wijst meesal op onjuiste drivers of een conflict ermee.

Grtz.

Ik heb sp3 reeds geinstalleerd. Mijn huidige windows installatie heb ik pas 2 weken geleden opnieuw geinstalleerd, in de hoop zo van het probleem af te geraken. Dit is ook niet gelukt, want nu zit ik weer met hetzelfde probleem als ervoor.
Verder heb ik alleen de drivers gebruikt die op de site van hp stonden bij mijn model (vermits ik een laptop van hp heb).
 
Ik heb sp3 reeds geinstalleerd. Mijn huidige windows installatie heb ik pas 2 weken geleden opnieuw geinstalleerd, in de hoop zo van het probleem af te geraken. Dit is ook niet gelukt, want nu zit ik weer met hetzelfde probleem als ervoor.
Verder heb ik alleen de drivers gebruikt die op de site van hp stonden bij mijn model (vermits ik een laptop van hp heb).

Als alle drivers OK zijn dat moeten we gaan kijken of het niet aan de hardware ligt.

Of aan je geheugenmodule's. Doe eens een memtest

http://www.memtest.org/ <--hier kan je die downloaden:thumb:
 
Ik vrees dat je toch langer als een uurtje hem moet laten draaien

Ik heb hem nu tot 2 keer laten draaien, en telkens sloot hij na een tijd zelf het dos venstertje af. Moet ik nu van de veronderstelling uitgaan dat het geheugen in orde is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan