crash?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Otimel

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2010
Berichten
22
Goeiedag,

Ik heb een acer 5738g met windows 7 erop. Nadat ik mij laptop gewoon normaal had afgesloten wilde ik hem weer opstarten. Hij bleef heel lang haken bij het scherm 'windows starten'. En hij maakte de hele tijd een krakend geluidje. Ik heb de laptop opgestart in veilige modus en ook heb ik windows herstellen gestart en zelfs heb ik een cd met windows 7 erin gedaan om het te formatteren, bij alle 3 liep de laptop vast met hetzelfde krakend geluidje. Bij het opstarten in het begin is het niet zo dat het scherm vastloopt, je ziet nog steeds dingen bewegen en balkjes heen en weer gaan maar hij doet gewoon niet wat hij moet doen. wat denken jullie?

Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb kunnen uitleggen,

Otimel
 
Goeiedag,

Ik heb een acer 5738g met windows 7 erop. Nadat ik mij laptop gewoon normaal had afgesloten wilde ik hem weer opstarten. Hij bleef heel lang haken bij het scherm 'windows starten'. En hij maakte de hele tijd een krakend geluidje. Ik heb de laptop opgestart in veilige modus en ook heb ik windows herstellen gestart en zelfs heb ik een cd met windows 7 erin gedaan om het te formatteren, bij alle 3 liep de laptop vast met hetzelfde krakend geluidje. Bij het opstarten in het begin is het niet zo dat het scherm vastloopt, je ziet nog steeds dingen bewegen en balkjes heen en weer gaan maar hij doet gewoon niet wat hij moet doen. wat denken jullie?

Ik hoop dat ik het zo goed mogelijk heb kunnen uitleggen,

Otimel

kun je iets beter vertellen wat hij wel doet als je op start en je drukt op f(1)2 wat krijg je dan?
 
kun je iets beter vertellen wat hij wel doet als je op start en je drukt op f(1)2 wat krijg je dan?

Als ik op f2 druk dan kan ik in m'n bios heet het toch? en f12 dan krijg ik een 'boot' menu, waarmee ik de laptop wil opstarten, via hardeschijf of via een cd/dvd.

En nee ik heb waarschijnlijk net geen garantie meer. Die is net verlopen volgens mij..
 
wat doet hij precies als je hem opstart? en nergens op drukt?
 
wat doet hij precies als je hem opstart? en nergens op drukt?

Er staat windows starten met dat icoontje van windows7 erboven en daar blijft hij hangen. En hij maakt elke seconde een regelmatig krakend geluid
 
Laatst bewerkt:
naar de winkel brengen geen acer meer kopen
 
naar de winkel brengen geen acer meer kopen

JAAAAAAAAAAAA. Na een aantal uur op het opstart scherm te blijven hangen is ie opgestart. Nu even al mn bestand opslaan, alsnog bedankt mensen!
 
Hoi,

Ja mijn bericht van 08.19 is toch van toepassing he:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan