crashen adobe flashplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rondevanman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2013
Goedendag ik zou graag willen weten of je videokaart te maken heeft met het regelmatig crashen van adobe flashplayer
grt rondevanman

Hallo Rondevanman, dit is wat ik ervan af weet. Vereiste is wel een goede video kaart. Bij sommige grafische kaarten en installaties van stuurprogramma’s kan Firefox hangen bij het gebruik van hardwareversnelling. Je kunt hardwareversnelling proberen uit te schakelen om te zien of dit het probleem verhelpt.

Verder las ik deze pagina's met allerlei informatie, linkjes en nog veel meer over het hoe en wat, oorzaken, browsers, plugins enz enz Klikje ;)

Nogal weinig informatie, eerlijk gezegd:
a. In welke browser heb je dat probleem?
b. Heb je het in andere browsers niet?

Als bij a. Google Chrome het antwoord is en bij b. het antwoord is dat het in andere webbrowsers wel goed werkt, dan heb je de oorzaak (hoogstwaarschijnlijk) al te pakken.
Experimenteer in dat geval met het uitschakelen van de interne Flash Player plugin in Chrome en het inschakelen van de externe. Kun je uit- en aanzetten via about:plugins in de adresbalk.

PS: Persoonlijk mijdt ik Google Chrome als de pest. Helaas wordt het bij een hoop (shareware/freeware) software en updates aangeboden om (mee) te installeren, tegenwoordig.

Tijs.

Nogal weinig informatie, eerlijk gezegd:
a. In welke browser heb je dat probleem?
b. Heb je het in andere browsers niet?

Als bij a. Google Chrome het antwoord is en bij b. het antwoord is dat het in andere webbrowsers wel goed werkt, dan heb je de oorzaak (hoogstwaarschijnlijk) al te pakken.
Experimenteer in dat geval met het uitschakelen van de interne Flash Player plugin in Chrome en het inschakelen van de externe. Kun je uit- en aanzetten via about:plugins in de adresbalk.

PS: Persoonlijk mijdt ik Google Chrome als de pest. Helaas wordt het bij een hoop (shareware/freeware) software en updates aangeboden om (mee) te installeren, tegenwoordig.

Tijs.
hoi Tijs het probleem doet zich voor met firefox

ik heb hem nu verwijderd en een oudere er op gezet kijken of dit helpt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan