crashes

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten252

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2005
Berichten
72
hey

ik heb een probleempje met mijn pc

amd 3500+
asus 6600gt
450w coolermaster

Als ik in een spel zit hangt hij soms gewoon vast, kan dan alleen maar reset meer doen.
ctrl alt del helpt ook niet :mad:

Er verschijnen dan ook hokjes in mijn beeld. Heb het alleen maar als het hier redelijk warm is in de kamer :confused:

maar men gatewatch duid voor alles ongeveer 40° aan

kan iemand me helpen? :eek:

thx :cool:
 
is het niet gewoon je video-kaart die te warm wordt? aangezien je zelf zegt krijg blokjes.
 
Easy zei:
is het niet gewoon je video-kaart die te warm wordt? aangezien je zelf zegt krijg blokjes.

hmm zou kunne

men koeler draait toch rond dus stuk is hij ni :love:

heb nochtans case fan ook :eek:

of is het gewoon waar dat asus 6600gt zoooooooooon slecht koeling heeft?

grtz ;)
 
Is het altijd al zo geweest? Of ineens?
 
heb je al oude drivers verwijderdt en nieuwe geinstalleerd, en gekeken of de kaart goed in zijn slot zit.

*EDIT* Genoeg koeling zegt niet alles als de fans alleen maar warme lucht kunnen blazen doordat ze nergens koude lucht vandaan kunnen halen omdat de pc bijv in een kast staat. dan kan hij nog heet lopen met spelletjes. *EDIT*
 
Laatst bewerkt:
Easy zei:
heb je al oude drivers verwijderdt en nieuwe geinstalleerd, en gekeken of de kaart goed in zijn slot zit.

*EDIT* Genoeg koeling zegt niet alles als de fans alleen maar warme lucht kunnen blazen doordat ze nergens koude lucht vandaan kunnen halen omdat de pc bijv in een kast staat. dan kan hij nog heet lopen met spelletjes. *EDIT*

ja heb alle oude verwijdert en nieuwe geinstalleerd.
Nu moet ik wel zeggen als de blokjes gewoon komen in windows zelf en dan rammel ik aan mijn beeldkaart gaan die weg maar tijdens een spel slaat hij dan volledig vast :confused:

ja dat is wel waar pc staat in een hok van 3 op 2 en verluchting is hier niet :rolleyes:

grtz
 
denk dat je kaart er niet helemaal goed inzit en dat er niet genoeg ruimte is voor koele lucht moet anders maar even testen met de zijkant los en iets van een blower erop ofzo :)
 
Easy zei:
denk dat je kaart er niet helemaal goed inzit en dat er niet genoeg ruimte is voor koele lucht moet anders maar even testen met de zijkant los en iets van een blower erop ofzo :)

Heb ik zonet even geprobeerd en met blower is er geen probleem, te weining koeling dus :rolleyes:

Heb momenteel 1 koeler aan de zijkant van mijn case
Waar moet ik de andere best steken? boven, voor , achter?
Welk merk?

grtz :)
 
het beste is een fannetje voorin onderaan zodat die koude lucht naar binnen kan blazen, tja coolermaster heeft goede en zalman ook.
 
Easy zei:
het beste is een fannetje voorin onderaan zodat die koude lucht naar binnen kan blazen, tja coolermaster heeft goede en zalman ook.


Het fannetje dat ik nu heb blaast koude lucht naar binnen dus mss best vooraan een die de warme lucht naar buiten blaast? :)

grtz :p
 
kan je ook proberen. het beste is 1 vooraan die koude lucht zuigt want daar is de openlucht en achteraan 1 die warme lucht blaast omdat daar meestal geen opening is voor koude lucht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan