crc mismatch

• Onderwerp starter Onderwerp starter jojo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jojo

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
hallo help mij'ers

ik heb een game gedownload maar als ik hem uitpak met winrar (50x15 Mb) krijg ik op al me files een crc mismatch en winrar geeft aan dat de bin is beschadigd de map waarin ik hem uitpak heeft alleen de cue erin staan.bestaat er een programma of een andere manier om de rars te repareren.

bij voorbaat dank jojo.

Quote van Tneusink:

Cyclic redundancy checks worden gebruikt om te controleren of bestanden nog hun orginele inhoud hebben. Het programma heeft dan een soort database met waarden die uit een formule komen, als die formule dan op het bestand wordt losgelaten moet er dezelfde waarde uitkomen. is dat niet zo dan is het bestand beschadigd en faalt de CRC check

Waarschijnlijk dus een bestandje beschadigd.

Als het goed is heten de bestand ***.r01 ***.r02 etc.
Deze bestanden zijn niet afzonderlijk te openen.

Er is een proggie waarmee je ze afzonderlijk kunt openen. Heb ik nog wel ergens, ik ga effe speuren hoe het heet..

tot zo!

bedankt voor je snelle reply globe :)

als het goed is moet er gewoon een cue en bin uitkomen denk dat de uploader ze niet goed na gekeken heeft.

me msn is andreannie@hotmail.com als je het wil sturen of anders via ftp ?

groet jojo

Als het goed is geeft hij aan welke file is beschadigd. De makkelijkste oplossing is volgens mij om deze opnieuw te downloaden

suc6

welke versie van winrar heb je ?? het kan evt zo zijn dat je een oudere versie hebt en dat deze ingepakt zijn met versie 3 ( nieuwe )
de versie 2 en 3 zijn niet compatible met elkaar en kan vreemde fouten geven als je een versie 3 gemaakt file wilt uitpakken met een versie 2

Laatst bewerkt:
thanks ik heb met zipscan de rar eruit gevist en dan krijg je de bin en die heb ik bij de cue geplakt en gebrand en staat erop.

erg handig dus.

crc mis match

Hey

Ik heb dat probleem ook heb zo net Sony vegas 7.0 gedownload..

en ik krijg het error: Error : CRC mis match.
Aborting the installation.

Heb daarna andere vegas gedownload Vegas 8.0 pro.. Krijg het zelfde ERROR

Kan je me Aub helpen! ( heb die zipscan ) maar veranderd niet of ik doe het verkeerd.. help pls

Grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan