creative 1373 digital ensoniq audio PCI 64D geluidskaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter jbar
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jbar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
Door problemen met mijn PC heb ik de c-schijf moeten formateren.
Nu krijg ik de geluidskaart niet meer aan de gang.
Ik heb al geprobeert om hem via de bijgeleverde systeem CD weer in de been te krijgen maar helaas.
Het gaat om het volgende type geluidskaart : creative 1373 digital - ensoniq audio PCI 64 D.
Ik heb de site van creative al doorzocht maar wat ik heb gevonden werkt ook niet.
Wie weet raad of een oplossing?

Wat is de melding die je krijgt als je het van cd probeert?

Doe je dit door via app beheer dan je geluidskaart en dan stuur programma bijwerken?

is het een agp (zo'n bruin slotje)of pci (een witte) Als je hem er is uithaald en dan ff opstart afsluit hem er weer in doet en weer opstart. Nu herkent ie hem als het goed is en kan je hem installeren. (tis omslachtig ik weet het maar het is lastig beoordelen wat je al geprobeert hebt)

Op de site die pasja aangeeft staat betreffende driver wel, maar kan dit niet downloaden. Het is namelijk beveiligd met een gebruikersnaam en password.

Inmiddels hebben we een andere geluidskaart geinstalleerd en ook deze werkt niet. We krijgen de volumeregeling niet goed. In alle onderdelen van de pc is alles wat met volumeregeling te maken heeft zijn lichtgrijs en dus nergens aan te passen. Dit onderdeel ook al opnieuw geinstalleerd maar dit mag ook niet baten.

Heb je al een anders pci slot geprobeerd? Heb je ook onboard sound, dan moet deze wel uit staan!

Je zou deze even kunnen proberen.

Ben alleen bang dat ie alleen werkt onder 95. Welk OS heb jij?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan