Creative 3D Blaster® 4 MX420

Status
Niet open voor verdere reacties.

morrish

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2001
Hallo,

Ik wil deze kaart aan gaan schaffen: Creative 3D Blaster® 4 MX420. Mijn specs zijn:
Pentium 3 500 mhz
128 mb ram
Asus Moederbord

Het gaat erom of het wel gaat werken???

Kan ik dan Battlefield spelen, met alle instellingen op low natuurlijk...

Groeten,

Zelf werk ik ook op een Pent. III 500 Mhz. 256 Mb. met sinds kort een PCI Geforge 4 kaart (zie systeembutton).
Mijn zoon speelt de (zware) spellen, maar ik weet niet of daar battlefield bijzit. Ik ga het vragen en dat hoor je morgen (straks dus).

Ik denk alleen dat je naar 256 Mb ram moet.

Ja dat klopt die werkte ook nog met de videokaart die ik nu heb. Maar ik koop er nog dan nog ook nog wel even 128 mbram bij. Zo duur is dat tegenwoordig toch niet. Maar ik wacht wel even nog op een reactie als je hebt gevraagd.

Mijn zoon was vanmorgen 7.30 u al weg, maar hij komt om 18.30 u weer thuis. Dus na het eten kom ik met het verlossende antwoord. Ben je online of moet ik een mailtje sturen. En als iemand verstand van spellen heeft dan is hij dat wel.
Ik heb toen info gevraagt aan de zaak waar ik hem kocht en die zei u moet niet te minderwaardig denken over een Pent.III met genoeg geheugen.
Daar komt bij dat die nieuwe Videokaart je processor ontlast omdat hij zelf werkgeheugen heeft.

Ik heb het nagevraagd en mijn zoon heeft het spel ook en het werkt gewoon met alles op low.

het is een hele trage graka. Ik zou toch minimaal voor een MX440 gaan.

Ik weet niet zeker of je dan battlefield kunt spelen. Het is nogal een zwaar spel namelijk...

Probeer een zo goed mogelijke kaart te kopen binnen je butged (bij mij zit er ook een 440 in).
Als het te traag gaat krijg je spijt.

Geplaatst door Will-Well
Probeer een zo goed mogelijke kaart te kopen binnen je butged (bij mij zit er ook een 440 in).
Als het te traag gaat krijg je spijt.
idd. Een 440 is niet zo veel duurder dan een 420. En als het om een reference 420 gaat, dan heeft ie SDR geheugen en dat werkt op een videokaart voor geen meter. Er zijn ook 420's verkocht met DDR geheugen, maar die hebben dan weer lagere clockspeeds.

@ Will-Well
Oke bedankt. Dan weet ik dat dat dus wel wil.

@ meelman
Ik ga bij deze ook voor de 440. Zoveel duurder is ie toch niet.

@ mcproductions
Jawel toch?? Lijkt mij wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan