creative audigity 2 zs

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodrain1990

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
hey ik heb een vraagje ik heb nu geluid via de analoge poort van de geluidskaart maar zit ook een digitale op maar als ik hem instel op digitaal enzet hem in de digitale poort krijg ik heel heel heel heel heel zag geluid en heel veel geruis weet iemand ook waar het aan kan liggen ik speel meestal mp3's af en heb een stereo instalatie en cd's klinken vele maaler mooier dan de mp3's en die zitten op goeie kwaliotei en ik wou digitaal proberen maar krijg alleen geruis??? weet iemand hoe ik de digitaal goed krijg of kan dat niet

drivers up to date
windows xp serv pack 2

Het is wel vreemd. Ik heb precies hetzelfde probleem.
Als ik instel op digitaal hoor ik totaal niets.
Ik blijf je thread volgen.

Dat hangt van je versterker af of die met dat digitale geluid om kan gaan.
Dat CD's beter klinken is vrij normaal, al zet je de MP3 converter in de "hoogste versnelling".
Heb je wanneer je digitaal afspeelt, ook in het mixertje die digitale uitgang opengeschoven?
Wat voor een kabeltje loopt ervan die digitale uitgang naar je versterker?

Laatst bewerkt:
ik heb de uitgang dan wel opgeschoven en er loopt een kavel met een klijne plug voor in de geluidskaart een koper kleurige en dan gewoon 2 kabels de versterker in

of heb je er een bepaalde stekker voor nodig kun je normale computer boxen wel digitaal krijgen dan??

>>>heb een stereo instalatie <<<

Wat voor 1 is dat Merk en type?

ik kon hem ook niet vinden op internet de versterker
maar er staat sony en model ta-242

bloodrain1990 zei:
ik kon hem ook niet vinden op internet de versterker
maar er staat sony en model ta-242

DEZE

SONY TA-242 AMPLIFIER and ST-242S TUNER

En nee daar kan je geen digitale geluiden mee weergeven

Sorry

bloodrain1990 zei:
hey ik heb een vraagje ik heb nu geluid via de analoge poort van de geluidskaart maar zit ook een digitale op maar als ik hem instel op digitaal enzet hem in de digitale poort krijg ik heel heel heel heel heel zag geluid en heel veel geruis weet iemand ook waar het aan kan liggen ik speel meestal mp3's af en heb een stereo instalatie en cd's klinken vele maaler mooier dan de mp3's en die zitten op goeie kwaliotei en ik wou digitaal proberen maar krijg alleen geruis??? weet iemand hoe ik de digitaal goed krijg of kan dat niet

drivers up to date
windows xp serv pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan