creative audigy 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo, Ik wil binnekort een nieuwe geluidskaart kopen. Ik heb op dit moment de Soundblaster 1024 value. Deze is geschikt voor 4 speakers. Ik heb dan ook 4 speakers.

Ik wil eigenlijk die nieuwe creative audigy 2 kaart kopen. Heb ik gelijk het nieuwste van het nieuwste.

Mijn kennis van geluidskaarten is echter niet zo goed. Kan iemand mij vertellen of ik echt veel mooier geluid krijg wanneer ik die kaart koop en of ik dan per se andere boxen moet kopen. Creative geeft aan dat zo'n 6.1 surround het beste is. Maar ja zal ook wel duur zijn. En wat alle voordelen van die kaart zijn (in een beetje begrijpelijke taal) .

Wat ik graag zou horen zijn ook hele hoge tonen bijv. Als een kogel op een glasplaat valt dat je dan ook echt een "ping" hoort. En niet gewoon zo "simpele ping". Als je snapt wat ik bedoel.

Ervaringen van mensen over die kaart zijn ook erg welkom

bedankt

knackje

Is er helemaal niemand op dit forum met een audigy 2 geluidskaart. Ervaringen met die kaart zijn ook welkom. Weet namelijk niet precies wat ik van die kaart moet verwachten

knackje

Ik heb de Soundblaster Audigy 2 geluidskaart en deze kaart geeft heel mooie geluiden, echter de 1394 netwerkkaart (firewire) werkt niet goed bij Windows XP, dat is erg jammer van een best wel goede geluidskaart. Ik heb al gemaild naar Creative en die weten ook geen oplossing meer, misschien teruggaan naar de winkel zal wel eens helpen(?)

Ik gebruik de A3.600 boxen van Philips (5.1). Deze boxen zijn perfect! :thumb:

Aha nedankt voor je reactie.

Nog meer mensen?

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan