creative audigy zs platinum

Status
Niet open voor verdere reacties.

edo081

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2005
Hallo mensen , ik heb laatst mijn geluidskaart geinstalleerd, de geluidskaart die ik heb staat in de titel van deze vraag.

Heeft iemand ervaring met deze kaart?

Er zit ook een mooi frontpaneltje bij met een afstandsbediening, maar ikkrijg hem niet helemaal werkend.. afstandsbediening werkt er ook niet op..

Kan iemand mehelpen??

groetjes erik

Kabels wel goed aangesloten?
ook vanaf de achterzijde naar de computer, kabel met stekker met meerdere pennen. (als ik de juiste uitvoering voor me heb)

zal die bekabelling dan nog maar eens goed nakijken idd.. zover ik weet was die goed aangesloten..

bedankt voor je reactie en voor mensen die hierna kijken , elke suggestie is welkom..!!

Groetjes erik

Is het de geluidskaart die je bovenop je computer kunt zetten.
daar had ik in eerste instantie ook problemenmee om het aan de praat te krijgen maar op een gegeven moment deed deze het ineens.

Vóór je de Audigy 2 ZS aansluit op de USB-poort van jouw computer of notebook installeer je best eerst de meegeleverde software en herstart je de pc. De installatie-instructies in de handleiding volg je beter niet op, want die zijn verwarrend. Door eerst de software te installeren en dan pas de Audigy aan te sluiten verloopt de installatie simpeler.

BRON

Hey , bedankt voor je reacftie ! Die ga ik eens effe g oed lezen idd..!

dankje

groetjes erik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan