Creative Gaming Headset microfoon doet het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

spartacusbloods

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2010
De microfoon van mijn creative gaming headset doet het niet. Hij herkent 'm wel in Windows, maar wat ik ook doe, hij geeft geen geluid. Weten jullie messchien wat ik moet doen?

Welk programma gebruik je waarmee je met de microfoon normaal praat met mensen? Skype/teamspeak/mumble/ventrillio?

Okee, wat zijn de instellingen van je Skype? Hierbij dus te denken aan die van je Microfoon.

Je kunt in Skype een Testgesprek aanklikken. Je kunt dan je geluid en je microfoon testen. Als je op de headset klikt of de microfoon in het onderste grijze balkje, popt er een schermpje op en kun je bij het rode pijltje eventueel een andere geluidsapparaat kiezen. Probeer dat eens uit.

Dit is eventueel het proberen waard ;)

Ik raad aan, om het even op een andere computer te proberen, mocht het daar nog steeds niet werken, dan ben ik bang dat je microfoon aan zijn einde is ;)

Lijkt me sterk, ik heb m pas een paar maanden. Tevens wil ik kijken of het op Windows XP wel probeert, want daar werkte die perfect.

Ik snap de bedoeling niet van de website, zoals ik het nu kan zien is het alleen maar voor echte microfoons, niet microfoons die aan headsets vast zitten.

Sorry voor het late reageren, ik ben al een stukje verder gekomen. Als ik de microfoon zo in het paarse gat steek ( waar de paarse jack in moet ). Doet de microfoon het gewoon. Wanneer ik 'm in de headset doe, niet. Dus het kan niet aan de microfoon liggen in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan