Creative productregistratie blijft oppuppen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimpeer

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2007
Hallo iedereen,

Ik heb een probleem met de productregistratie van creative. Ik heb geen product van creative op mijn computer, maar iemand anders heeft iets van creative geinstalleerd. Ik krijg steeds een pop up in mijn scherm, waarin staat dat ik mijn creative producten moet registreren. Ik heb echter alles al verwijderd wat met creative te maken heeft uit mijn softwarelijst. In de programmalijst stond het toen nog wel, heb ik ook geprobeerd te verwijderen maar daar toe zou ik volgens windows niet gemachtigd zijn terwijl ik de administrator van deze computer ben. Als ik het pop up scherm volg en me wil registreren, dan zegt hij dat ik geen niet-geregistreerde producten van creative op de computer heb staan en of ik mijn gegevens wil bij werken. Als ik dat allemaal keurig doe en het afsluit staat een halve seconde later opnieuw het pop up schermpje in beeld. Op welke manier ik het ook afsluit of probeer uit te zetten, het komt steeds weer terug.

Heeft iemand ideeen hoe ik dit weg kan halen want het begint bijzonder irritant te worden, steeds die pop up in beeld!

Alvast hartelijk bedankt

Kim

In het users forum van Creative staat onderaan een oplossing: een bestand in C:\Windows deleten en met F3 het register doorzoeken en elke entry (drie) deleten. Heb je hier wat aan? Anders de Knowledge Base daar doorzoeken?

Laatst bewerkt:
wordt er ook niks opgestart van creative

ik heb wel creative en enkekele dingen ervan starten op

kijkeens bij start-uitvoeren en typ in msconfig

kijk bij opstarten of je daar iets ziet van creative

Ik heb in het opstart menu al het vinkje weggehaald, dat ie creative dus NIET moet opstarten. Even leek het weg te zijn, maar toen ik de computer opnieuw had opgestart kwam die gewoon weer in beeld...

En Boing, wat bedoelen ze precies met "een bestand verwijderen" in C:..? Ik heb de hele computer doorzocht op aanwezigheid van Creative onderdelen. Wat ik kon verwijderen heb ik verwijderd, de rest kon ik niet verwijderen en staat er dus nog steeds! Wat een hardnekkig programmaatje zeg...

Zoek in C:\Windows naar "CTRegRun.exe".

Ga daarna naar Start, Uitvoeren, type regedit. Ga naar Bewerken en kies Zoeken. Type in het venster "CTRegRun.exe" zonder aanhalingstekens. Als hij een entry met die naam heeft gevonden, verwijder hem dan. Druk vervolgens op F3, er wordt doorgezocht tot er weer een "CTRegRun.exe" is gevonden, enz. Volgens het forum zitten er drie in het register.

NB: had je de foruminhoud wel bekeken? Ga als dit niet helpt verder op zoek in het forum. Welk Creative-apparaat had die "ander" geinstalleerd? Dat zoekt makkelijker op de Creative-site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan