Creative Sound blaster 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Party-Boy

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2003
K heb een vraag.
Mijn Windows XP was een de laatste tijd een beetje traag duz heb k eter ff opnieuw opgezet.
Allus werkt nu weer perfect behalve de geluidskaart.
K hoor wel muziek alleen met een gigantisch storing er door heen.
Heel irritant..maar als k mijn boxen (6.1 ook creative) op de moederrbord aansluit ze het wel goed doen.

Heeft iemand ook dit probleem gehad en weet iemand hier de oplossing van

Alvast bedankt :)

En je weet zeker dat je de cd van je geluidskaart gebruikt hebt om de drivers te installeren.

Geplaatst door Party-Boy

K hoor wel muziek alleen met een gigantisch storing er door heen.
Heel irritant..maar als k mijn boxen (6.1 ook creative) op de moederrbord aansluit ze het wel goed doen.
Verklaar je nader, wanneer doet ie het goed en wanneer niet
En zou je je vraag misschien in Nederlands kunnen opstellen zoals we het allemaal geleerd hebben op school :thumb:

Ja.ik heb de juiste cd gebruikt voor de drivers.
Toen stoorde die en heb ik de laatste up-date er overgegooid maar hij stoort nog steeds.

Maar als ik mijn boxen (creative 6.1 boxen) aansluit op de geluidskaart die onboard zit stoort die niet.

DUS: er komt goed geluid uit de boxen als ik ze op de onboard geluidskaart aansluit..maar als ik ze aansluit op de creative sound blaster 2 dan beginnen ze te storen.

Dan zou ik de geluidskaart onboard maar eens uitzetten, deze ligt nu dwars.
Even in je bios op disable zetten.

Is de onboard geluidskaart ook nog zichtbaar in apparaatbeheer? Hier zou je'm ook nog uit kunnen zetten...nog een optie, met de jumper op het moederbord de onboard geluidskaart uitzetten (hangt van het merk af, raadpleeg de handleiding).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan