creative webcam vista slaat na een half uur vast met msn 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
het is al een tijdje zo dat dit probleem zich voordoet, maar nu pas denk ik er aan om het te vragen:p als ik op msn de webcam gebruik, dan slaat die na een half uur (of minder) al vast en dit is bij alle gesprekken zo, zeer vervelend:confused: heb al gezocht naar nieuwere driver op de site van creative, maar ik vind niets. dit is mijn driver: 1.04.05.0421, is dit de laatste? of is gwn mijn cam kapot:( ik heb wel eens de cam met webcam monitor 2 uren laten aanliggen voor mijn zus en daar werkte het wel gwn op:confused: het is dus alleen maar met msn zo(ik gebruik hem zelf bijna alleen maar voor msn dus ja...) zou msn niet compatibel zijn met deze cam? zoja, dan zou hij tog gwn niet kunnen opstarten

Denk niet dat het aan je cam ligt.
In dit geval is de verbinding van MSN de boosdoener.
Zeker wanneer het wat drukker op MSN is, worden dit soort "Mb's verslindende" aplicaties; het eerste eraf gegooid.
Nogmaals, dat denk ik.

Fonz

stel: ik kan mijn upload verlagen van de webcam(weet niet hoe ik dit zou kunnen doen:confused: ) zou dit dan minder voorkomen? zou ook wel beter zijn om mijn uploadstream wat te verlagen:) ik heb intussen ook opgemerkt dat het beeld van de cam zelf 5 minuten stilstaat voordat hij vastloopt. bij andere mensen gebeurd dit nogtans noois:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan