Creative X-Fi XtremeMusic installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hallo,
ik heb zojuist een Creative X-Fi XtremeMusic (Bulk) gekocht en nu probeer ik dat ding te installeren maar tot nu toe heb ik nog geen succes. Het installeren van de driver is geen probleem, die werkt wel maar het menu van die drivers is heel anders dan deze http://www.pccasegear.com/images/creative_entertainment.jpg, Dit is mijn menu http://i4.photobucket.com/albums/y131/-Arkantos-/X-Fi.jpg. Vervolgens heb ik geprobeerd Alchemy te installeren en dat lukte al helemaal niet meer. Tijdens de installatie geeft hij aan dat hij allemaal bestanden nodig heeft dit heb ik inmiddels wel opgelost door de .exe uit te pakken met winrar en hem dan handmatig te selecteren, maar daarna wil hij een snelkoppeling ervan maken, dit lukt niet hij geeft dan aan dat het maken van de snelkoppeling niet kan. Maargoed ik geef niet zoveel om die snelkoppelingen dus ik ging naar de map waar hij geinstalleerd was en daar staat helemaal Niets in =/ Daar snap ik dus al niets van. Vervolgens ben ik helemaal opnieuw begonnen dus alles eraf gehaald en opnieuw opgestart en toen hij windows opstarte hoorde ik nog wel het geluid van windows terwijl ik toch egt de drivers eraf heb gehaald. Maargoed toen had ik de Beta drivers geprobeerd en die werkten al helemaal niet meer. daar heb ik helemaal geen menu bij, Wel geluid overigens maargoed nog steeds geen menu dus. Dus ik kan geen drivers en Alchemy erop krijgen. Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt

Ik heb trouwens Windows Vista Ultimate 32 Bit SP1.

Edit: Ik heb tevens ook geen icoontje van een één of ander Creative driver rechtonderin in de startbalk. Weet niet of dat er hoort te zijn.

Laatst bewerkt:
Gebruik anders ff de AutoUpdate-functie op de Creative-site.

Denk dat ie er dan ook tussenstaat. Moet dan wel werken.

ja dat heb ik ook al geprobeerd alleen die is nog niet gereed voor windows vista =(

Edit: Dit komt er te staan; Creative Software AutoUpdate currently supports Windows® 98 or higher with Microsoft® Internet Explorer 5.5 or higher.
Windows Vista is currently not supported.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan