creative ze vision installeren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Honey_Ball

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
kan iemand me even helpen? ik probeer een creative zen vision te installeren, maar het installeer prog blijft op 20% hangen en wil niet verder. zijn eigenlijk alle dingen die hij aanbiedt te installeren, nodig? hij bood ook windows media 10 aan, die heb ik weggvinkt. waar hij blijft hangen is het de zen media player of zoiets. is die nodig?
ik heb sowieso alle andere toepassingen uitgezet, daar zal het niet aan liggen. en het is beide malen op 20%.

dat is al opgelost, het probleem is nu dat mijn pc zegt dat ie niet aangesloten is. ik heb alles geinstalleerd, opnieuw opgestart en volgens het boekje moet ik nu muziek kunnen kopieren, maar de prog zegt dat hij niet aangesloten is. zou ik een verkeerde usb poort hebben of zo? het past wel :P

help! mijn spelertje is vastgelopen en reageert niet op knopjes en op aansluiten :( nadat ik een video probeerde af te spelen. hij gaf geen waarschuwing, niks :( wat nu?

zelfde probleem

Hallo,
Als jij de oplossing hebt, kan je me dan eens laten weten hoe je het probleem hebt opgelost want ik zit met hetzelfde probeleem na de aankoop van Creative Zen Micro Photo.
er is niets ergers dan zo'n ding niet aan de praat te krijgen
Groetjes
.

het allereerste probleem heb ik al opgelost. als ie blijft hangen bij de installatie moet je gewoon even wachten, als ie na 10 minuten nog steeds niet verder is, zou ik het niet weten. kijk even of je genoeg geheugen enzo hebt :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan