Crime game: Doneren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supakiller

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Sinds een tijdje werken wij aan een eigen crimegame (Nouja eigen, een basis script dat we aan het verbeteren en veranderen zijn om ervan te leren)

Nou staan we voor het probleem dat we niet weten hoe we mensen iets terug moeten geven vor hun donatie.

Alles werkt maar als je belt of smst dan krijg je daar niets voor terug.
nou zouden wij willen weten hoe je kan zorgen dat iemand daar bijvoorbeeld een ViP account en 5 miljoen voor krijgt. Weet iemand misschien hoe dit moet?

Mvg Supa

Sinds een tijdje werken wij aan een eigen crimegame (Nouja eigen, een basis script dat we aan het verbeteren en veranderen zijn om ervan te leren)

Nou staan we voor het probleem dat we niet weten hoe we mensen iets terug moeten geven vor hun donatie.

Alles werkt maar als je belt of smst dan krijg je daar niets voor terug.
nou zouden wij willen weten hoe je kan zorgen dat iemand daar bijvoorbeeld een ViP account en 5 miljoen voor krijgt. Weet iemand misschien hoe dit moet?

Mvg Supa

Dat hangt van de terugkoppeling van je payment provider af. Krijg je een code terug als je doneert of moet jij met de hand alle transacties valideren?

Je kunt een knop inbouwen voor jezelf om mensen deze extra dingen te geven. Maar als je het automatisch wilt moet er een verificatie methode zijn. Anders is het zo lek als een zeef. ;)

Als ik je vraag zo leest, denk ik dat het om een internet (textbased) spel gaat.

Waarom maak je het dan niet zo dat mensen via de sms een code moeten versturen of terug krijgen en die moeten invullen in een webform? Of onderzoek anders aan de mogelijkheden met iDeal.

Wij gebruiken Mollie.nl .

Dit is onze bel link :
http://www.mollie.nl/*knip*

Als je wil bellen, krijg je als beller een code die je moet intoetsen in het gesprek.

Als dat voltooid is krijg je druk je op "Klik hier na de betaling".
Dan staat er geloof ik iets van het is succesvol verwerkt, en dan kun moet je op kruisje drukken als het ware.
Dus je krijgt geen code.

Ja we hebben een textbased site.

http://www.crimekingsz.nl.tt

Volgens mij kun je bij mollie.nl kiezen, of je een code intoets, of een code krijgt.
Ik kijk even.

Supakiller

*edit
Nee bij mollie.nl staat op het schermpje een code die je bij het gesprek moet intoetsen.
Dus de beller ontvangt geen code.

Mod: Referer links houden we niet van, daarom alleen de basis URL behouden

Laatst bewerkt door een moderator:
Gevonden, het kan via Mollie API.

Je moet alleen even uitzoeken hoe je alles moet inrichten.

Bedankt!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan