Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is héél erg lastig een crime game te maken en ik zou er maar niet aan beginnen.
Bovendien bestaan er al letterlijk 100en crime games dus probeer eens iets origineels te verzinnen?![]()
Zoals ik al zei; het is erg onorigineel, en je hebt echt alleen maar geluk als het bekend wordt..
Zoals ik al zei; het is erg onorigineel, en je hebt echt alleen maar geluk als het bekend wordt..
Ik heb het ook ooit geprobeerd...
Weinig succes, het is heel lastig een goed script te vinden, op forums krijg je altijd een reactie dat het veel te moeilijk is.. Je moet verstand hebben van MySQL, PHP, CSS, en andere (website)technieken. Kant en klare scripts zijn wel erg origineel maar je kan het wel proberen om het het één en ander om te bouewn zodat het jouw script is.
Ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt met scripten, maar ik maak al 2 jaar websites en ik heb geen flauw idee hoe ik een crime moet makenmaar vooralsnog: ik raad het af. Het is ook nog erg lastig om een host te vinden die een crime wil draaien, vele hosts willen dit niet omdat het meestal brakke scripts zijn.
Waarom neem je niet gewoon zo'n crime game script en modificeer je het een beetje naar iets originelers?
Hoe doe je dat?
mvg kilian
Ik heb er niet echt ervaring mee, maar ik neem aan dat je op zulke sites een pakketje van website-bestandjes kan downloaden (die je dan op je site zet een flits, je hebt een Crime Game). Die bestandjes verander je dan gewoon een beetje en dat hoeft niet per se de engine te zijn, de tekstjes zijn misschien al genoeg.
Maar ik zeg nogmaals, ik ken er echt niets van, dus je hoeft niet per se te doen wat ik zeg![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.