crime game script

Status
Niet open voor verdere reacties.

kilian

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
hallo,

Weet iemand waar je crime game script kan downloanden.
En weet iemand hoe je die op een site zet?
Want ik wil namelijk een grime game maken

mvg kilian

Het is héél erg lastig een crime game te maken en ik zou er maar niet aan beginnen.
Bovendien bestaan er al letterlijk 100en crime games dus probeer eens iets origineels te verzinnen?:cool:

Om nog maar niet te spreken van het aantal threads op dit forum gerelateerd aan een "crime-game".

Even de zoekfunctie gebruiken en je hebt zo een x aantal topics die je kunt gaan doorlezen.

Zoals ik al zei; het is erg onorigineel, en je hebt echt alleen maar geluk als het bekend wordt..

Zoals ik al zei; het is erg onorigineel, en je hebt echt alleen maar geluk als het bekend wordt..

ja ik had net een mapje gedownload met allenmaal spullen in wat kan je r eigelijks mee?

Ik heb het ook ooit geprobeerd...
Weinig succes, het is heel lastig een goed script te vinden, op forums krijg je altijd een reactie dat het veel te moeilijk is.. Je moet verstand hebben van MySQL, PHP, CSS, en andere (website)technieken. Kant en klare scripts zijn wel erg origineel maar je kan het wel proberen om het het één en ander om te bouewn zodat het jouw script is.
Ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt met scripten, maar ik maak al 2 jaar websites en ik heb geen flauw idee hoe ik een crime moet maken ;) maar vooralsnog: ik raad het af. Het is ook nog erg lastig om een host te vinden die een crime wil draaien, vele hosts willen dit niet omdat het meestal brakke scripts zijn.

Ik heb het ook ooit geprobeerd...
Weinig succes, het is heel lastig een goed script te vinden, op forums krijg je altijd een reactie dat het veel te moeilijk is.. Je moet verstand hebben van MySQL, PHP, CSS, en andere (website)technieken. Kant en klare scripts zijn wel erg origineel maar je kan het wel proberen om het het één en ander om te bouewn zodat het jouw script is.
Ik weet niet hoeveel ervaring jij hebt met scripten, maar ik maak al 2 jaar websites en ik heb geen flauw idee hoe ik een crime moet maken ;) maar vooralsnog: ik raad het af. Het is ook nog erg lastig om een host te vinden die een crime wil draaien, vele hosts willen dit niet omdat het meestal brakke scripts zijn.

nou ik heb wel andere websites gemaakt: www.kabboloader.come2me.nl (Die is wel aarig gelukt) maar ik ben 14 en de eigenaar van http://www.21twee.nl.tt/ is 13
Maar ik heb wel veel ervaring hiermee

Ik ben ook 14 dus ik snap wel waar je het over hebt, maar ik raad je aan eerst wat andere websites te bouwen om te oefenen als webdesignen. Want een come2me website is wel erg simpel vind je niet ;)

trouwens het is heel erg on ongineel, je hebt de crime game gewoon gemaakt netzoals een site maken op freewebs.com. Dat kan namelijk iedereen. een kind van 5 zal het wel lukken..;)

Waarom neem je niet gewoon zo'n crime game script en modificeer je het een beetje naar iets originelers?

Hoe doe je dat?

mvg kilian

Ik heb er niet echt ervaring mee, maar ik neem aan dat je op zulke sites een pakketje van website-bestandjes kan downloaden (die je dan op je site zet een flits, je hebt een Crime Game). Die bestandjes verander je dan gewoon een beetje en dat hoeft niet per se de engine te zijn, de tekstjes zijn misschien al genoeg.

Maar ik zeg nogmaals, ik ken er echt niets van, dus je hoeft niet per se te doen wat ik zeg ;)

Ik heb er niet echt ervaring mee, maar ik neem aan dat je op zulke sites een pakketje van website-bestandjes kan downloaden (die je dan op je site zet een flits, je hebt een Crime Game). Die bestandjes verander je dan gewoon een beetje en dat hoeft niet per se de engine te zijn, de tekstjes zijn misschien al genoeg.

Maar ik zeg nogmaals, ik ken er echt niets van, dus je hoeft niet per se te doen wat ik zeg ;)

maar hoe zet je die dan op de website? ik heb nu een mapje met alleemaal plaatjes enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan