Arnordmann
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 feb 2016
- Berichten
- 6
Beste Helpmijers,
Ik heb een lenovo S540 laptop gekocht, circa 1 jaar en 1 maand geleden, helaas net buiten de garantie.
Ik krijg sporadisch een melding met als enige unieke omschrijving CRITICAL_PROCESS_DIED, zie onderstaand screenshot
"
Eenmaal opnieuw opgestart kom ik in een menu met twee tabbladen, namelijk BOOT MENU en APP MENU


Dit probleem was er al met windows 8.1, maar ik dacht dat een upgrade naar windows 10 het probleem zou oplossen.
Ik gok dus een BIOS of BOOT probleem maar daar heb ik te weinig kaas van gegeten, kan iemand mij op weg helpen?
Arno
Ik heb een lenovo S540 laptop gekocht, circa 1 jaar en 1 maand geleden, helaas net buiten de garantie.
Ik krijg sporadisch een melding met als enige unieke omschrijving CRITICAL_PROCESS_DIED, zie onderstaand screenshot
"

Eenmaal opnieuw opgestart kom ik in een menu met twee tabbladen, namelijk BOOT MENU en APP MENU


Dit probleem was er al met windows 8.1, maar ik dacht dat een upgrade naar windows 10 het probleem zou oplossen.
Ik gok dus een BIOS of BOOT probleem maar daar heb ik te weinig kaas van gegeten, kan iemand mij op weg helpen?
Arno