CRM in access?

HansP3

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo,

Als beginner van Access ben ik eigenlijk op zoek naar een soort CRM programma om alle gesprekken/mails te verzamelen in instanties.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen om dit samen op te starten en een werkend programma van te maken.

Wat zou ik willen:
1. alle bedrijf info,
2. contact persoon gegeven, (naam, tel nr en mail adres)
3. gesprek of mails op datums, eventueel nog actie aan verbonden
4. access te koppelen met mails en of agenda

Ik hoor graag van iemand die mij hiermee zou willen ondersteunen en of dit wil opzetten.

Groet,
Hans

Microsoft had ooit een programma voor het midden- en kleinbedrijf, waar ze allerlei handige applicaties en sjablonen voor hadden gemaakt. Denk aan Word briefsjablonen, Excel rekenmodellen en dus ook een CRM database. Die kon je gratis downloaden.

Helaas is dat project jaren geleden gestopt/verdwenen, en ook de daarbij behorende sjablonen. Het goede nieuws voor jou: ik heb die CRM database (uiteraard) gedownload, en die koester ik, zeker sinds hij onvindbaar is, als een kostbaar kleinood. Het is namelijk een heel goede database. En als je er interesse in hebt, dan wil ik 'm best posten :).

Ik vermoed dat deze database voor een groot deel aan jouw wensen gaat voldoen, en dat je dus een hele hoop stappen in je plan kan aftikken.

Ja ik keek zelf natuurlijk eerst in Access met nieuwe voorbeelden en op internet maar niks te vinden.

Als u hem wilt delen graag, het mag van mij via mijn mailadres?

Groet
Hans

Het programma was indertijd gewoon door iedereen (die deze nogal specifieke) pagina wist te vinden te downloaden. Dus ik zal hem zometeen even posten. Dat kan niet vanaf een iPad :).

En dit is 'm:

Bijlagen

Ja dit zocht ik :)
Alleen er staat een bedrijfsnaam in met 2 namen maar verder kom ik niet, dan sluit het programma zich af :(

Hij is gebouwd voor een oudere versie, dus hij moet denk ik nog wel worden aangepast. Ik kijk volgende week wel even wat er voor nodig is om hem werkend te krijgen.

Terug
Bovenaan Onderaan