Hallo,
Als beginner van Access ben ik eigenlijk op zoek naar een soort CRM programma om alle gesprekken/mails te verzamelen in instanties.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen om dit samen op te starten en een werkend programma van te maken.
Wat zou ik willen:
1. alle bedrijf info,
2. contact persoon gegeven, (naam, tel nr en mail adres)
3. gesprek of mails op datums, eventueel nog actie aan verbonden
4. access te koppelen met mails en of agenda
Ik hoor graag van iemand die mij hiermee zou willen ondersteunen en of dit wil opzetten.
Groet,
Hans
Als beginner van Access ben ik eigenlijk op zoek naar een soort CRM programma om alle gesprekken/mails te verzamelen in instanties.
Wie zou mij hiermee kunnen helpen om dit samen op te starten en een werkend programma van te maken.
Wat zou ik willen:
1. alle bedrijf info,
2. contact persoon gegeven, (naam, tel nr en mail adres)
3. gesprek of mails op datums, eventueel nog actie aan verbonden
4. access te koppelen met mails en of agenda
Ik hoor graag van iemand die mij hiermee zou willen ondersteunen en of dit wil opzetten.
Groet,
Hans