Crossfire HD 5770 Vapor-X

Status
Niet open voor verdere reacties.

EpicPhil

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2011
Hallo,

Sinds Battlefield 3 uit is, zit ik eraan te denken om een 2e grafische kaart erbij te kopen. Tot mijn schrik zag ik vandaag dat mijn moederbord, Asrock P55 Pro, de crossfire opstelling met de HD 5770 helemaal niet ondersteund.

Ik heb totaal geen ervaring met crossfire. En mijn vraag is of het toch nog mogelijk is om het voor elkaar te krijgen zonder een heel nieuw moederbord te hoeven kopen.

mvg

Welkom op Helpmij.nl.:)

Niet zonder moederbord ondersteuning voor Crossfire. Anders een betere videokaart kopen, in plaats van een tweede videokaart.

Welkom op Helpmij...

Zoals ik het kan vinden zou die wel crossfire aankunnen.Nu zul jij ook wel gekeken hebben naar de support list op de site.Maar zoals ik het beoordeel is die nooit bijgewerkt met de nieuwere videokaarten.(de 5xxx serie en hoger)
Tevens in de cattalyst ook niet bijgewerkt.(9.7)\Ik voorzie dus geen problemen.

EDIT:zoals Crash ook aangeeft:Beter 1 goede kaart als....

Laatst bewerkt:
Dankjewel!

Balen, had ik toch beter moeten opletten toen ik de pc 1 jaar geleden had samengesteld.

@Frankwannet:

Aha oke bedankt voor je antwoord, ik ga met asrock mailen. Mijn budget is maar beperkt dus ik ga denk ik liever voor de crossfire opstelling, als deze mogelijk is in ieder geval.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien de specs van het bord moet het mogelijk zijn.In mijn eerdere posting was de link niet goed.Ik begrijp dat je zelf ook op de site van Asrock geweest bent en in linker kolom de crossfire support gezien hebt?.Die is dus verouderd.De 9.7 drivers zijn uit Juli 2009 .Kan je nagaan..:D

Ja ik zie het haha. Je kan zeker niet ergens in de Catalyst center zelf zien welke kaarten het ondersteund? Moet ik ook met deze kaarten en moederbord een bridge ervoor kopen?

Een bridge heb je nodig ja...

We zitten nu op de 11.11 catalysty.Heb nu even zitten kijken op de amd site maar zie geen specifieke vermelding.Zal best bij een eerdere versie( Release Notes) vermeldt staan maar dit gaat cumulatief door.
Ik voorzie dus echt geen problemen met 2x een 5770.Ik ben er zelfs van overtuigd.

Laatst bewerkt:
Ik vond het ook al raar dat er alleen maar oudere kaarten ondersteund werden. Irritant van die verouderde sites. Bedankt voor je informatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan