Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met me steam geeft die aan crossfire not detected
Nou met 3dmark 06 krijg ik 6103 zo veel punten
zegt met niet egt veel
is dat goed ?
De bedoeling van dat programma is om je systeem tot het uiterste te drijven. Je krijgt lage FPS. De CPU test bijvoorbeeld zal op de meeste PC's geen hoge fps laten zien. Je moet je niet verkijken op het feit dat het allemaal soepel moet draaien. Het is een benchmark.Maar krijg wel lage fps met dat test programma ?
en dat stomme ding zegt dat ik me geheugen moet uitbreiden voor betere prestatie :S heb er 2 gig in zitten hyperx geheugen dus dat lijkt me meer als genoeg werk in een pc shop en heb wel slechtere pc's lang zien komen
maar bedankt voor al julie hulp
De bedoeling van dat programma is om je systeem tot het uiterste te drijven. Je krijgt lage FPS. De CPU test bijvoorbeeld zal op de meeste PC's geen hoge fps laten zien. Je moet je niet verkijken op het feit dat het allemaal soepel moet draaien. Het is een benchmark.
post de rest van je systeem eens.
je moet niet de bovenste nemen want dat is een verbinding naar de tv of een beamer ofzo.
je moet de 3e of de 4e nemen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.