crossfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

seretide

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
ik heb even een vraagje ik wil graag een crossfire systeem in mijn computer nu denk ik aan 2x 4850 volgens azerty krijg ik intotaal 2 crossfire bridges mee , wat heb ik nu nog meer nodig??

groetjes seretide

Laatst bewerkt:
Zwaardere voeding als je een voeding hebt die niet een hoge wattage heeft?..

Zal je ons iets meer info voor moeten geven.

- Welke voeding? (Merk & Wattage)

ik koop gewoon een heel nieuw systeem en ik ga voor een 620 watt voeding van coolermaster

Nee hoor. Volgens mij niet.

Is gewoon een DVI- kabel die in verbinding staat met de andere videokaart. Maar waar dat voor nodig is weet ik zo niet.

Stel, je hebt die 2 kaarten in je PC hangen. Dan heb je dus 4x een DVI D / DVI I wat dan ook voor aansluiting.

Hier kan je gewoon 4 schermen op aansluiten (Met wat instellingen aan te passen uiteraard). Verder is er niks bijzonders aan

aangezien je toch een nieuw systeem koopt wil ik je even wijzen op wat dingen waar je op moet letten.

je voeding moet wel 2x 8 pins of 2x 6pins (denk dat een 4850 een 6pins heeft) aansluitingen hebben voor je videokaarten. ook moet je kijken of je moederbord wel crossfire ondersteunt. en crossfire neemt veel ruimte in beslag neem een ruime kast dus.

is een miditower genoeg ik zat namelijk aan de Thermaltake V9 VJ400G1N2Z te denken

100636.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan