Crossfire

• Onderwerp starter Onderwerp starter Roy19
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy19

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2012
Hallo,

Ik heb een Club3d HD6870 DDR5 1GB GPU, nu denk ik erover na om er nog een HD6870 naast te plaatsen, moet deze dan ook van Club3d zijn of kan dat ook van een andere fabrikant?
En is er een verschil tussen Crossfire en SLI ? Of is dit gewoon hetzelfde?

Ik heb een OCZ 600 Watt PSU met een ASRock 990FX Extreme4 moederbord, zou mijn PSU krachtig genoeg zijn voor Crossfire/SLI ?

Alvast bedankt! :thumb:

Roy

Bedankt voor de snelle reactie, die link die je me gaf was erg handig idd, ik kan blijkbaar een Club3d HD6870 en een Sapphire HD6870 crossfire doen als ze maar hetzelfde geheugen hebben en kloksnelheid. Mijn processor is een AMD Quad Core dacht ik, 2.60 Ghz maar die ga ik overclocken naar 3.00 of 3.20 Ghz.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang de GPU chip het zelfde is zal het werken en in dit geval is dit zo
Sli = Nvidia en Crossfire = AMD

600watts voeding voor HD6870 in CF is krap je hebt kans dat je psu het net niet of wel aan kan
maar denk persoonlijk dat hij het wel kan hebben neem aan dat dit een A-merk voeding is (StealthXstream of MODXstream pro?)
en je moederbord kan het aan ja

Laatst bewerkt:
Ja het is een A-merk, OCZ MODXstream PRO 600 Watt. Hoe zit het met de 2 kabels die op de andere HD6870 moeten vanuit de voeding? Ik heb er al 2 en heb er nog 2 nodig, waar kan ik deze bestellen? Weet niet hoe ze precies heten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan