Crosslink

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike NL

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Ik heb een laptop en pc aan elkaar aangesloten en internet doet het op mijn pc maar hoe verbind ik mijn internet door naar mijn laptop? ik kan ook nog in mijn netwerklocaties niet de andere locaties zien en ze zien elkaar niet

Laat eerst ons even weten welke operating system gebruikt op de computers...

Geplaatst door Mike NL
Komt er nog wat van???

Daar straalt de vriendelijkheid vanaf......heb je zelf geen eigen initiatief? Het web staat vol met voorbeelden van internetdelen. Typ het maar eens in in google of anders in de windows help

Ja maar weet u.. ik wacht al een paar dagen op andwoord want er staat zeer belangrijke informatie op mijn laptop die ik moet overzetten naar mijn gewone computer omdat de Hd aan het eide van zijn leven is:(

Dus er is een beetje haast bij...
en ik heb op het net gekeken maar ik ka niet lang kijken want ik heb nog een analoge 56k modem

Als je alleen gegevens over wilt zetten dan heb je niks aan internetdelen. Je wilt dan een netwerk.

Zorg dat in beide pc's een netwerkkaart zit en dat je een crosscable hebt. Geef beide pc's een ipadres (bijv de ene 192.168.0.1 en de ander 192.168.0.2)

Daarna dien je de map te delen waaruit de info moet komen. Dit doe je door rechts te klikken op de map en voor delen te kiezen.

Ga op de pc waar de info op moet komen naar start, uitvoeren en typ daarin \\192.168.0.1 (als je dat ipadres gebruikt) en je ziet de map die je gedeelt hebt

ok bedankt!

Wacht als ik het nou ff opschrijf en op mijn beeeldscherm plak dan vergeet ik het niet.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan