Crt beeldscherm erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi532

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Berichten
435
Hallo medeforumbewoners,
Ik had een vraagje
ik werk momenteel met de XFX 8600GT, en een TFT schermpje van 17 inch
nou heeft een vriend van mij een CRT beschikbaargesteld maar zou ik dit kunnen gebruiken als 2e beeldscherm? Doet deze het dan samen met een TFT en kan ik hem op mijn XFx 8600GT aansluiten of niet? of moet ik dan een stekkertje of iets dergelijks kopen of moet ik hem in het moederbord steken?..

alvast bedankt ;)
 
dit kan je hebt wel een VGA ------> DVI Verloopadapter hebben als die CTR geen Dvi aansluiting heeft .
 
Da's toch een allematig simpele kwestie van met je ogen naar de aansluiting achterop je pc kijken? Zitten er 2 DVI aansluitingen dan ja, zitten die er niet dan nee..................
 
ja weet ik, maar er zit een rare witte aansluiting op en ik weet niet waar die voor dient :S
 
Zo'n aansluiting soms?
[smallimg]http://www.ngohq.com/images/articles/7800gtx/Pictures/Dual%20DVI.JPG[/smallimg]
Dit is DVI en daarvoor is een verloop stekker te koop om naar VGA te gaan. Jou CRT zal een VGA aansluting hebben
 
Laatst bewerkt:
okey ja idd dat is hem, ik weet niet volgens mij is de CRT van mij wle DVI ik weet het nog niet ik krijg hem van een vriend en heb daar eerlijk gezegd niet naar gekeken ;) , want ik wil zeg maar mijn TFT als hoofdscherm gebruiken en dan me CRT als bij scherm ;) als 2e monitor even testen of het wat is ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat die CRT een DVI aansluiting heeft.
 
dit is dat verloop stekkertje tog ?
Me huidige scherm TFT heeft dus ook VGA btw.
1_142.jpg
 
Jordi je bent me er ook eentje.
Eerst raad je mij aan een 8600 te kopen ipv 8800 en je weet nog niet eens wat DVI is!
 
huh :S

Wat raaad ik je aan, en ik weet dat wel ik raakte alleen in de war door dat DVI
maar ik zou nooit iemand een 8600 tippe boven een 8800 hoor:S wtf


EDIT: ja ik zie al wat je bedoelt,

Ja omdat jou processor plus geheugen nooit een 8800gt trekt dus bied ik je een wat soepeler kaartje aan, de 8600 is niet beter maar jou systeem kan gewoon weg een 8800gt niet aan maar back ontopic
 
Laatst bewerkt:
Cheers!
No offense hoor :p
Toch ga ik het proberen met een 8800GT.
Trekt hij het niet moet ik alsnog upgraden.
=> back on topic :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan