CRT monitor beeld is niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Ik heb net gistermiddag een CRT monitor gehaald .

een Proview 19" maar wat ik ook probeer de linkerbovenhoek buigt iets af naar beneden .

Alles zit mooi recht? alleen links boven niet .

Ik erger me er nu al groen en geel aan , is hier nog iets aan te doen? of zal het een fabrieks foutje zijn .

:confused:

Instellingen op de monitor zelf al bekeken? Anders terug naar de winkel gaan lijkt me.:(

Ja lijkt me ook morgen maar weer ff slepen met dat ding eerst valt het niet zo op maar als je het 1x weet? erger je je er dood aan .

Ik heb van alles geprobeerd maar linksboven blijft afbuigen . Gatver kan me wel voor de kop slaan dat ik niet gewoon voor een Iiyama of een philips gegaan ben .:rolleyes:

Nah ik heb de monitor vanmorgen weer in geleverd idd hij was niet goed .
Helaas hadden ze geen 19" Iiyama na ff zoeken in de stad ben ik uitgekomen bij een philips 109 B6 mwah mooi beeldje wel vlak scherm niet te duur lijkt wel goed.

De volgende ronde maar een TFT zijn me nog NET iets te duur eigenlijk:D

Valt wel mee hoor, voor rond de € 200 heb je b.v. een Acer AL1703 sm, een fatsoenlijk 17 inch scherm (14ms), dat is ongeveer dezelfde prijs als de philips.

Ja ok maar hoe zit dat met gamen dan?.

Dit beeld staat als een huis trouwens:)

Onder de 16ms is voldoende voor gamen.
Heb zelf een een TFT vam 15ms, daar kan ik alle spellen vloeiend op spelen zonder het na-ijl effect.
Natuurlijk is sneller altijd mooier, maar daar hangt dan ook weer een prijskaartje aan.

Klopt en is het dan niet zo dat de oude vertrouwde monitor nog steeds het beste beeld geeft?

In die prijsklasse dan he?.

Ik zou zeggen, laat het demonstreren in een winkel, dan kan je het zelf vast stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan