CRT monitor kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Latias

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Bij die oude CRT monitors steekt er altijd nog een kabel uit die muurvast zit. Zit die echt gewoon VAST, of kun je door het beeldscherm even los te schroeven wel gewoon los maken?

Goedemorgen,

Dat zal best mogelijk zijn maar wat is het doel hier van als ik vragen mag ?want dan zit je met een kabel met aan 1 kant een stekker en aan de andere kant alleen dus de draadjes

Ik bedoelde eigenlijk of er dan ook echt een stekker aan zat ja. Misschien was mijn vraag niet zo duidelijk.
Het gaat namelijk hier om, mijn broer had een computer met zo'n oude CRT monitor. Deze is stuk en nou wil hij een platte, maar hier zit geen stekker bij (tweedehandsje hè :P). Zit op zo'n oude CRT monitor ook een VGA kabel, of is dat een andere kabel?

Hoi,

Ja die zit er maar zoals je al schrijft deze zit vast aan de monitor dus daar heb je weinig aan misschien kun je op marktplaats kijken voor een losse kabel.

Dat ligt tegenwoordig allemaal net eraan welk scherm je hebt .. Je hebt verschillende aansluitingen, en ik gok dat degene die jij zoekt, een D-Sub aansluiting is ...

Suc6! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan