Cruzer usb stick 8gb werkt niet op windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudbreda84

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2009
hallo allemaal!
ik heb een probleempje met een usb stick.
ik zal het proberen zo goed mogelijk te omschrijven! en hoop dat iemand me ermee kan helpen.

ik heb dus een cruzer 8gb usb stick, die het 100% zeker doet!
maar als ik hem in mijn laptop ( 3 weken oud, acer aspire 7715) doe, dan ziet hij hem wel,maar kan ik niet in mijn bestanden komen die op de stick staan.

de laptop zegt: open u3launching.exe. , die heb ik gevonden en dit heb ik gedaan,maar dan nog start het niet op.

een vriend van mij zegt dat ik ergens in mijn pc een getal moet veranderen? kan dit zo zijn?en waar moet ik dat dan wijzigen? dat is eigenlijk mijn vraag!
ps. ik heb hem vandaag nog in een andere laptop(met XP) gedaan en na wat isntalleerwerk werkte hij meteen!

mvgr Ruud

Ik heb precies dezelfe stick die gebruik ik om Windows 7 Er vanaf teinstalleren No problems. PRobeer anders de stick teformateren

Welkom op Helpmij

bedankt voor je vlugge reactie.
formatteren van mijn usb stick is denk ik geen optie omdat er namelijk heel veel fotos op staan, en nog andere dingen die er niet af kunnen.

ik wil eigenlijk gewoon (omdat ik nu een nieuwe laptop heb) de bestanden van de usb stick op mijn laptop hebben.(en kunnen bewerken)

er moet als het goed is iets in de instellingen van windows 7 staan....( een bepaald nummer die je kunt veranderen , en dan zou het wel moeten lukken)

mvgr ruud

ik ook niet haha, nee maakt niet uit...... fijne dag en iig bedankt voor je tijd en energie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan