Crysis demo key

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frisian

Inventaris
Lid geworden
28 jul 2004
Berichten
10.071
Hallo luitjes.

Onlangs heb ik de key weten te bemachtigen van de bèta demo van Crysis.
Het spel zit er erg gaaf uit (zoals eigenlijk alle spellen van deze tijd), maar is qua multiplayer gameplay niet mijn ding.
Ik wil dan graag deze key beschikbaar stellen voor iemand die hier ook echt belangstelling voor heeft.
Het spel Crysis komt in november uit, tot zolang zal deze multiplayer demo denk ik wel werken.

De eerste die reageert mag van mij de key hebben.
Reageer alleen als je écht de demo van Crysis wilt spelen, en je systeem snel genoeg daarvoor is.
Het volgende heb je nodig:

  • Een Gamespy account (kun je zelf aanmaken).
  • Een grafische kaart van de 8-serie nVidia of vergelijkbare ATI.
  • Minimaal 1GB intern geheugen.
  • Dual core processor (AMD/Intel).
  • Snelle internet verbinding.
Heb je één van de bovenstaande eisen niet, reageer dan ook niet. Het is namelijk zonde als je de demo uit gaat proberen die beperkt beschikbaar is, en niet naar behoren werkt op jouw systeem.

Meer info over de game vind je hier, en de demo bestaat uit één map met één speltype.

Als jij aan bovenstaande punten kunt voldoen krijg je van mij
--een link waar je de demo van 1,38GB kunt downloaden (ook weer registratie vereist).
--de strikt persoonlijk key.

Deze key is dan van jouw. Ik zal de key ook niet meer gebruiken, en adviseer dat jij de key ook niet aan een ander zal geven.
Als de key in de handen komt van meerdere gebruikers zal deze namelijk ongeldig worden, en is niet meer te gebruiken.

Ik kan daarom ook geen garantie geven dat wanneer ik je de key geef, deze dan ook zal werken.
Het is dus geheel op eigen risico.
 
Hopelijk eerste!!!

Ha Frisian,

Ik ben/was een grooooooot fan van Farcry en eerlijk gezegd ben ik razend benieuwd naar Crysis...
Mijn systeem voldoet aan de bovenstaande vereisten en zou Crysis dus zonder problemen moeten kunnen draaien.

Tnx man! :)

Frank



Ps. Op de demo-game-downloadserver van UT Twente stond de demo al, maar er waren inderdaad twee (!) codes voor nodig, eentje te installeren en eentje om online bij EA te registeren....
 
Laatst bewerkt:
Nou, bij deze verstuurd.
Hopelijk werkt hij, ik heb voor beide dezelfde key gebruikt, dus garantie kan ik er niet voor geven.

Succes ermee. :)
 
:thumb::thumb::thumb: Top, dank je wel!!! :thumb::thumb::thumb:

Vanavond ff proberen en ik laat je het weten.

Grtz,

Frank
 
Hallo ik heb de Demo van Crysis gedownload, en ik vroeg me af of ik de code ook kon gebruiken.

Ik wil graag weten of mijn pc Crysis wel trekt.
Ik heb namelijk een
X2 4200+
7900GTO 512MB
2 gig Corshair ValueSelect

Kan iemand mij een key sturen? het gaat hierom de 2de key die je moet invullen.

Bedankt!
 
Hallo ik heb de Demo van Crysis gedownload, en ik vroeg me af of ik de code ook kon gebruiken.
Zoals reeds vermeld is de key persoonsgebonden, dus vind ik dat wel een beetje een ondoordachte vraag van je.

En als je de game geïnstalleerd hebt, staat er onder het start menu een map met de naam Crysis MP Beta.
Lees de readme eens door, daar staat namelijk de systeemeisen in vermeld.
 
Zoals reeds vermeld is de key persoonsgebonden, dus vind ik dat wel een beetje een ondoordachte vraag van je.

En als je de game geïnstalleerd hebt, staat er onder het start menu een map met de naam Crysis MP Beta.
Lees de readme eens door, daar staat namelijk de systeemeisen in vermeld.


Dus de key kan je maar voor 1 pc gebruiken? Hij wordt na het installeren onbruikbaar gemaakt?:(
 
Ik zal de key niet meer gebruiken, en of hij na installatie verder ook onbruikbaar zal zijn weet ik niet.
Misschien dat Frankyjr daar verdere info over kan geven.
 
hoi he ik vraag me af of ik die key ook van je zou mogen ik heb alle systeem benodigtheden en zou graag een key willen voor deze machtig mooie game:).
me e-mail is: magin1@disney.nl

mvg ian woudstra
 
Laatst bewerkt door een moderator:
He als je hem dan toch aant versturen bent....

Heb ik hier ook nog wel een spam list van 5miljoen adressen die hem willen hebbenn.....

(oh jah even een modje ingelicht ;))
 
Key vergeven, topic gesloten
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan