Crysis: english.pak en english.lng

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Ik heb vandaag Crysis gekocht hier in Thailand maar alles blijkt dit keer in het Thais te zijn. Dit kun je eenvoudig veranderen door de language packs te verwisselen maar die staan niet op de DVD en bij Crysis zelf weigeren ze hierbij te helpen. De torrents op internet zijn beide dood.

Zou iemand aub voor mij zijn language bestanden english.pak en english.lng op rapidshare of megaupload willen zetten? Ze zijn samen iets groter dan 150mb als het goed is. Ze staan in de C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Localized directory.

Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen?!

If you look on the CD they should be there. I have an Australian version but i have languages for France, Germany, English (Of course), Czech, Hungarian, Polish.
English should be on almost all versions of Crysis as the game was made in English.
If you do have the English pak it will be located in the first directory of the CD (D:\)
It will be under English.CAB. Extract the files, english.lng and english.pak and place them in the crysis localized directory.
Eg: C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Localized
*If you do have English on the CD you wont have to copy anything as it will already be in the directory you will just have to do the step below*

EDIT: Almost forgot, in the Localized folder there will be a file named "Default.Ing", Open it with notpad delete anything in there and replace it this this.
Code:

Language = "English"
PAK = "English.pak"

If you do not have the English pak on the CD like Koala said we wont be able to help you as it will infringe on EA's copyright agreement.

Even snel slecht vertaald via Babelfish voor als je geen engels kan:

Als u op CD kijkt zouden zij moeten zijn daar. Ik heb een Australische versie maar ik heb talen voor Frankrijk, Duitsland, het Engels (natuurlijk), Tsjech, Poolse Hongaar. Het Engels zou op bijna alle versies van Crysis moeten zijn aangezien het spel in het Engels werd gemaakt.

Als u Engelse pak hebt zal het in de eerste folder van CD (D:\) worden gevestigd Het zal onder English.CAB zijn. Haal de dossiers, english.lng en english.pak en plaats hen in de crysis gelokaliseerde folder. B.v.: het Gelokaliseerde Spel \ van de Kunsten \ Crytek \ Crysis \ van C:\Program Files\Electronic *If u hebt het Engels op CD u niet om het even wat zult moeten kopiëren aangezien het reeds in de folder zal zijn u enkel de stap zult moeten doen below* GEEF uit: Vergat bijna, in de Gelokaliseerde omslag zal er een dossier genoemde " zijn; Default.Ing" , Open het met notpad schrappen om het even wat binnen daar en vervangen het dit dit.

Code: Taal = " English" PAK = " English.pak"

Als u niet hebt zei Engelse pak op CD zoals Koala wij niet u zullen kunnen helpen aangezien het op EA' zal overtreden; s- auteursrechtovereenkomst.

Laatst bewerkt:
De engelse packs staan niet op mijn DVD, alleen de thaise. Heb elke map en zip bestand geopend en ze zijn er echt niet.

Het bestand english.cab op de DVD van jullie daar staan ze in.

Ik heb het bestand cyrsis/game/localized/english.lng in zijn geheel nodig en:

cyrsis/game/localized/english.pak

Dit bestand unzippen in een folder

Dan de folder "dialog" weggooien, die heb ik niet nodig

Wat over is zippen en aan me mailen of rapidshare, mediafire of iets dergelijks (zo'n 1.5mb)

Kan iemand me hiermee aub helpen? Mijn internet is te langzaam om de torrent binnen te halen binnen 2 maanden en ik kan hier niet aan een engelse versie komen.

Verder mag er niks op dit forum over besproken worden omdat je CD dan Illegaal is.

Dit begrijp ik. Op elk forum lees je hetzelfde en de topics worden allemaal gesloten door de moderator.

Wel ben ik pisnijdig natuurlijk. Ze leveren support aan jan en alleman die het spel heeft gedownload en iemand die het koopt en zonder menu zit is illegaal bezig. Ik woon hier en met alle diefstal en hoge import kosten van de post bestel ik echt niks meer buiten thailand. Geen andere keuze dus ze zouden hier weleens goed over na mogen denken.

Mijn internet is helaas te langzaam om de games te downloaden maar gelukkig heeft de eigenaar van de games winkel ook een winkel ernaast waar ze de gekraakte engelse versies voor een klein prijsje verkopen en ben dus gedwongen dat voortaan te doen. Geen geld meer voor de games industrie van mij en dat hebben ze dan bij deze zelf gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan