crysis frame probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

koendegr

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2007
heey ik wil crysis op hi draaien en heb een nvidea 8800gts 320mb
maar ik heb een een beetje last van te laage fps dat is best wel iri
heb mijn videokaar al geupdate
en heb 3gig ram vista ultimate 64bit
amd athlon(tm) 64 X2 dual core processor 6000+ 3.00ghz

dus opzig zou mijn pc het makelijk kunnen treken

Die videokaart trekt het niet: systemrequirements om goed te kunnen draaien zijn 512Mb Vram [videogeheugen].....

Recommended Requirements

CPU: Core 2 Duo/Athlon X2 or better
RAM: 1.5GB
Video Card: NVIDIA 7800 Series, ATI Radeon 1800 Series or better
VRAM: 512MB of Graphics Memory
Storage: 12GB
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
ODD: DVD-ROM
DirectX: DX9.0c or DX10

En dan heb je het nog niet over "Hi" settings.....

Laatst bewerkt:
heb ik ook, ik heb ook de 6000+ en ook de 8800gts 320
ik kan alles op hoog, alleen aa uit.
dan haal ik gemiddelt 25 fps

is er dan een manier dat ik mijn ram kan gebruiken als video kaart ram?

Die videokaart trekt het niet: systemrequirements om goed te kunnen draaien zijn 512Mb Vram [videogeheugen].....

Dit is niet helemaal juist, het minimum met XP is 256mb videokaart. Aanbevolen is echter 512 mb videokaart.

Maar die 512 mb slaat niet op je interne geheugen Headshot, maar op het geheugen van je videokaart. Bij jou is dat dus 320 mb. Betekend inderdaad wel dat je het spel niet op zijn zwaarst moet zetten, want dan duiken je frames naar beneden.

Dit is niet helemaal juist, het minimum met XP is 256mb videokaart. Aanbevolen is echter 512 mb videokaart.
.

Dat schreef ik toch: OM GOED TE KUNNEN DRAAIEN..... --> 512 [info van Crysis site]

oke maar kan ik nou mijn ram gebruiken voor mijn videokaart?

NEE, kan niet... is veeeeeel te sloom en te ver weg... [alle data moet over de bus gaan wandelen.... dat vreet tijd]

Dat schreef ik toch: OM GOED TE KUNNEN DRAAIEN..... --> 512 [info van Crysis site]

Die videokaart trekt het niet en om goed te kunnen draaien?! Die videokaart trekt het wel, maar inderdaad niet voluit.

Ik heb het wel goed gelezen.

Maar om je frames omhoog te krijgen kan je ook in het spel de instellingen iets lager zetten. Probeer dat eens en kijk of je framerate omhoog gaat.

De openingszin van de TS'er was: heey ik wil crysis op hi draaien en heb een nvidea 8800gts 320mb....

En dat trekt de videokaart niet....

Hi en High, eroverheen lezen was niet moeilijk. Ach, maakt het ook uit, we zijn het beiden eens met het feit dat de kaart dat niet gaat trekken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan