crysis ( gaat die lopen )

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hey
ik wil graag weten omdat ik hier iets minder verstand van heb
of crysis op high kan gaan lopen en ook goed enzo.
want ik heb de Nvidia Geforce 8800GT 512MB 675/1800 besteld maar dat duurt bij iedere winkel 4 weken voor die binnen is :mad:, dus heb ik dat moeten doen
maar dit is mijn systeem:

C2D E4300 1.8 @ 2.2Ghz
binnekort 8800GT :cool:
2GB werkgeheugen ( snelle 2 gb )
windows XP

Lijkt me wel, waarschijnlijk zal je je AA en AF niet helemaal vol kunnen draaien, maar ik denk wel dat alles op high moet kunnen.

Succes ermee:thumb:

Lijkt me wel, waarschijnlijk zal je je AA en AF niet helemaal vol kunnen draaien, maar ik denk wel dat alles op high moet kunnen.

Succes ermee:thumb:

:D :D

maar AA op 2 heb ik al genoeg aan , ik wil alleen geen overdreven ongedetaileerde randen

BTW:

je kan gratis de demo downloaden op de website van crytek om het eens te ervaren.. heb ik ook gedaan. Ik vond hem nogal tegenvallen, dus voordat je hem koopt (tenzij je dat al hebt gedaan) zou ik hem eerst even downen, die demo. Kan je ook gelijk je graphics testen.

ik heb de volle al :D,, maar ik heb nu een onboard videokaart en das kl**e:confused:
namelijk een Intel GMA 950 128MB shared
maar ik wist al dat die niet veel zou doen, dus kheb gewacht op de 8800GT en toen die besteld en 3á4 weken is die binnen

Ben je er wel zeker van dat je PCI-e videokaartslot hebt? Want een moederbord met onboard videokaart.. nou... ik weet het nog niet of die vaak een PCI-e slot hebben.

Ik wil niet heel vervelend zijn maar persoonlijk verwacht ik dat het nog wel langere gaat duren voordat die videokaart binnen komt.

jawel,, ik heb een ASUS P5l-VM 1394
en de pc is pas 3 maanden oud en die worden nu heel vaak standaart ingebouwd(pci sloten)

Ja ik weet het.. maar ik wist niet hoe oud je moederbord was. Dus ik vroeg het toch even om terleurstelling te voorkomen haha ;)

is dit mijn PCI slot?:
attachment.php

Bijlagen

• SP_A08652222.JPG
    SP_A08652222.JPG
    49 KB · Weergaven: 60
Dat is inderdaag je PCI slot maar je videokaart is "PCI-e"

Dat is die zwarte erboven.. er bestaan ook PCI videokaart maar die zijn sterk verouderd en hebben zeer weinig geheugen.

Jouw 8800 GT is een PCI-e.. zoals bijna alle nieuwe videokaarten tegenwoordig.

Dat is inderdaag je PCI slot maar je videokaart is "PCI-e"

Dat is die zwarte erboven.. er bestaan ook PCI videokaart maar die zijn sterk verouderd en hebben zeer weinig geheugen.

Jouw 8800 GT is een PCI-e.. zoals bijna alle nieuwe videokaarten tegenwoordig.

dus dat gaat gewoon lukken?
hier een nieuwe foto voor duidelijkheid( foto 90 graden gedraait voor verwarring te voorkomen typ ik het erbij :
attachment.php

Bijlagen

• SP_A0866.jpg
    SP_A0866.jpg
    65,5 KB · Weergaven: 45
Ja dat gaat zeker passen.. je hebt ook x16 dus dat remt je videokaart niet af, dus je kan met een gerust hart op je videokaart wachten :)

BTW...

helemaal onder je (witte) PCI sloten zit ook nog een PCI-e slot, maar dat is x1. Dat houdt de snelheid in. Je snapt dat als er weinig contact is tussen het moederbord en de videokaart dat en dan (relatief) weinig gegevens door kunnen worden gegeven. Die zwarte is x16 en dat houdt dus in dat er 16 keer zoveel gegevens door kunnen in verhouding tot je x1 PCI-e. Jouw 8800GT is een x16 dus die moet in de zwarte en ze zijn precies voor elkaar gemaakt :)
Match made in heaven :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan