[CRYSIS] is echt een crisis !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter knN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

knN

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
Crysis doet raar terwijl die het gewoon op de zelfde specs deed !!

Nou kijk,

2GB DDR2
8600GTS
Amd Sempron 3400+ ( trouwens er staat bij com eigenschappen 1.81Ghz maar op websites waar je je pc kunt testen of je dergelijke games kunt draaien staat ''RATED AS 3.4Ghz klopt dit? )

Ik had eerst XP deed Crysis het PERFECT op.
Nu ik Vista heb heb ik geen Full Screen en hoor ik geruis door men headset.. ik hoor het geluid wel maar steeds flikkert het geluid dus kraakt een beetje het geluid af !!

Weet iemand het probleem?

Thnx ^^

Amd Sempron 3400+ ( trouwens er staat bij com eigenschappen 1.81Ghz maar op websites waar je je pc kunt testen of je dergelijke games kunt draaien staat ''RATED AS 3.4Ghz klopt dit? )

Dit klopt beslist niet, een Sempron is een langzame budget-processor van AMD, stuk minder (snel) dan de Athlon, net zoiets als bij Intel de Celeron de budget-uitgave is en een stuk minder dan de Pentium.
Jouw Sempron loopt maar op 2000Mhz..., of, als het Socket AM2 is, maar 1800Mhz

En dan dit: heb je alle nieuwe drivers, ook de eventuele onboard-drivers, voor Vista geinstalleerd?

Laatst bewerkt:
Dit klopt beslist niet, een Sempron is een langzame budget-processor van AMD, stuk minder (snel) dan de Athlon, net zoiets als bij Intel de Celeron de budget-uitgave is en een stuk minder dan de Pentium.

En dan dit: heb je alle nieuwe drivers, ook de eventuele onboard-drivers, voor Vista geinstalleerd?

Ja en ja. Heb de beta drivers die door makers van crysis zijn aanbevolen en hoe de hack kan ik met 1.8ghz en 8600GTS 512MB en 2GB DDR2 125 op Medium afspelen? terwijl je daar dikke 2.4 ghz voor nodig bent 3400+ is volgens mij ook 3.4ghz maar ik weet niet zeker kijk hier

naamloosvy2.jpg

EDIT: Via System Lab!

Laatst bewerkt:
haal toch een nieuwe op :p

IIG

nog geen antw op die CRYSIS fout :S :(

Het heeft te maken met de cache, die op een sempron processor veel kleiner is dan op een athlon. Door een te kleine cache verstopt je systeem dus gaat het trager draaien.

Dat je de kwaliteitssettings wel haalt, heeft meer met je videokaart dan met je processor te maken.

Ik had eerst XP deed Crysis het PERFECT op.
Nu ik Vista heb heb ik geen Full Screen en hoor ik geruis door men headset.. ik hoor het geluid wel maar steeds flikkert het geluid dus kraakt een beetje het geluid af !!
vista gebruikt nogal wat meer dan XP van je systeem, vandaar dat redelijk veel gamers toch XP blijven draaien, want het heeft gewoon lekker performance als je het met vista vergelijkt.

Het heeft te maken met de cache, die op een sempron processor veel kleiner is dan op een athlon. Door een te kleine cache verstopt je systeem dus gaat het trager draaien.

Dat je de kwaliteitssettings wel haalt, heeft meer met je videokaart dan met je processor te maken.

vista gebruikt nogal wat meer dan XP van je systeem, vandaar dat redelijk veel gamers toch XP blijven draaien, want het heeft gewoon lekker performance als je het met vista vergelijkt.

Ja oke maar ik heb de eisen van Vista ook ..

Ja oke maar ik heb de eisen van Vista ook ..

Je hebt zelfs de minimale eisen onder XP niet, laat staan onder Vista...

OS - Windows XP or Windows Vista
Processor - 2.8 GHz of sneller (XP) or 3.2 GHz of sneller* (Vista) (jij hebt 1.8Ghz.....en dan ook nog eens een zwakke Sempron!)
Geheugen - 1.0 GB RAM (XP) of 1.5 GB RAM (Vista)
Videokaart - 256 MB**
Hard Drive - 12GB
Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible

Je hebt zelfs de minimale eisen onder XP niet, laat staan onder Vista...

OS - Windows XP or Windows Vista
Processor - 2.8 GHz of sneller (XP) or 3.2 GHz of sneller* (Vista) (jij hebt 1.8Ghz.....en dan ook nog eens een zwakke Sempron!)
Geheugen - 1.0 GB RAM (XP) of 1.5 GB RAM (Vista)
Videokaart - 256 MB**
Hard Drive - 12GB
Geluidskaart - DirectX 9.0c compatible

O M F G ZOALS IK AL ZEI IK KON OP XP CRYSIS MET 50 FPS STEADY SPELEN MET MED QUALITY OP DIT PC ...

ik kan hem nu ook spelen maar men geluid doet fcking raar ...

en ik heb aan pro's gevraagd over die cpu en die zeiden dat het een snelheid van 3.4ghz heeft ja dus klopt wel ...

Ok, je wilt hulp of je wilt het niet.

Op XP voldoet je systeem aan de minimum eisen. Op VISTA dus NIET! Vista vraagt nog meer van je PC. Een goede videokaart alleen is niet genoeg voor het mooi draaien van Crysis.

En het spijt me, maar MRmusic heeft gelijk wat betreft de Sempron.

Ok, je wilt hulp of je wilt het niet.

Op XP voldoet je systeem aan de minimum eisen. Op VISTA dus NIET! Vista vraagt nog meer van je PC. Een goede videokaart alleen is niet genoeg voor het mooi draaien van Crysis.

En het spijt me, maar MRmusic heeft gelijk wat betreft de Sempron.

klopt, bij mij staat rated op 9 ghz, hij is maar 3 dus dat zegt lang niet alles.

Maakt me niet uit of hij gelijk heeft maar ik draai Call of Duty 4 die 2.4ghz vraagt ( EN IK HEB 1.8Ghz wat jullie zeggen ) en ik draai hem op VISTA MET 125 fps STEADY ............ Dus ik weet niet wat ik geloven moet

Maakt me niet uit of hij gelijk heeft maar ik draai Call of Duty 4 die 2.4ghz vraagt ( EN IK HEB 1.8Ghz wat jullie zeggen ) en ik draai hem op VISTA MET 125 fps STEADY ............ Dus ik weet niet wat ik geloven moet

125Fps met dat systeem? geloof je het zelf?
quad-cores en SLI 8800Ultra 768Mb kaarten met 4GB werkgeheugen halen daar 80-90Fps ( SLI is 2 nVidia kaarten )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan