Crysis - level 7 Praradise lost: wat moet ik doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

batch

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Hallo iedereen,

Ik weet niet weet ik moet doen bij Paradise Lost van Crysis. Ik ben langs die brandende auto gelopen, heb daar minutie gepakt ben verder gelopen toen kwam ik op een gegeven moment een soort kamp met allemaal bevroren KPA Soldiers een trailer met minutie tegen. Dat heb ik gepakt. daarvoor kreeg ik een filmpje waarin die baas er aankomt (Strickland of zo? Prophet? ) die vermoord zon alién met een MOAC. Wat moet ik nu doen met die groene stip op de kaart? Ik heb gelezen dat ik iets met die alién moet doen. Maar wat??

het is helaas alweer te lang geleden dat ik Crysis zelf speelde dus weet ik niet het antwoord, maar, je kan in dit soort gevallen altijd het best een Walkthrough erop na slaan. zelf kijk ik altijd in de walkthroughs van IGN.com, die hebben de beste. ze leggen het hele spel stap voor stap uit, met foto's.

heb even gezocht en hier kun je de Crysis walkthrough van IGN vinden. je moet zelf even zoeken erin tot je de scene/plaats hebt gevonden waar je vast zit.
op zeker dat je het antwoord vind,
succes

leon

CRYSIS WALKTROUGH;

http://guides.ign.com/guides/694190/page_5.html

er klopt niks van mijn Crysis er staat bij de walkthrough van paradise lost dat als ik de heuvel afloop allemaal monsters tegen moet komen maar die komen helemaal niet.

Laatst bewerkt:
Dus dan is meteen de walkthrough fout?

Wellicht zie je zelf iets over het hoofd, al een paar stappen terug gedaan en de walkthrough goed gelezen? Of te wel het hele stuk behorende bij de missie?

misschien miste je de trigger hiervoor?

heel soms wordt iets niet geactiveert in een game, een foutje.
mocht t dus erg afwijken dan kun je misschien een stukje terug gaan door even je laatste save point te loaden, (gewoon doodgaan kan ook, dan laad die automatisch, gewoon granaat in je voet schieten, lol!)

nee serieus, gewoon even laatste save loaden en weer verder spelen.
dan moet t toch echt gaan lijken op wat in de walkthrough staat.

t kan ook zijn dat je misschien op de aller makkelijkste stand speelt.
in sommige games verschillen het aantal monsters/vijanden aan de hand van de moeilijkheids graad die je speelt. maar, zelfs al zou je op easy spelen, dan nog zou je op z'n minst 1 monstertje tegen moeten komen.

neem aan dat je op pc speelt, mocht je op console spelen dan moet je even de walkthrough zoeken van crysis voor de console waarop je speelt.

succes

leon

ik speel Crysis PC v1.0 (niet gepatcht speciaal voor de unlimited ammo hack :D)
en ik heb de save game van Core (vorig lvl) al 2x geladen maar niks alleen als in die (ding?) zit waar je niet ui kunt bij de groene stip waar je een filmpje ziet waar zon monster komt en zon gast hem vormoord met een MOAC meer van die aliéns heb ik nog niet gezien (in Core wel)

Laatst bewerkt:
@lita12:

ik zei niet dat de walkthrough fout was maar mijn Crysis bedoelde ik.
ik heb het hele lvl doorgelezen en zelfs vertaald met google translate voor de zekerheid
en volgens mij zie ik niks over het hoofd

Komt het soms doordat ik een 6+ trainer gebruik en speciaal daarvoor Crysis niet gepatcht heb want er zijn al 2 patches mischien al meer?

@SPY

ik denk dat je gelijk hebt dat het spel wat vergeten te laden is want ik kan nu ineen keer die bevroren mensen neerschieten ze veranderen dan in ijsblokken eerst gebeurde niks

Laatst bewerkt:
Ah, op die fiets.

Ik heb het vermoeden dat de trainer hier roet in het eten gooit. Wellicht een eerdere save laden en de trainer even niet gebruiken

oke dat ga ik nu uittesten

Laatst bewerkt:
aha, ja, trainers kunnen soms onvoorspelbare dingen doen.
denk dat wanneer je t stukje even opnieuw speelt zonder trainer, dat het dan allemaal wel werkt.

succes

leon

sorry voor de late reactie,

Het werkt bedankt iedereen voor jullie hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan