Crysis Level Editor slotjes openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Ik heb het spel Crysis Warhead nou al een tijdje en heb vernomen dat er ook een Editor in zit maar de meeste dingen mag je niet gebruiken zoals Units enzo.
Nou is mijn vraag of je dit slotje op de een of anderen manier kunt openen?
Ik heb een paar filmpjes op youtobe bekeken over Crysis Level Editor waarin ik wel untis zag en voertuigen enz.

Hallo,

Ik heb het spel Crysis Warhead nou al een tijdje en heb vernomen dat er ook een Editor in zit maar de meeste dingen mag je niet gebruiken zoals Units enzo.
Nou is mijn vraag of je dit slotje op de een of anderen manier kunt openen?
Ik heb een paar filmpjes op youtobe bekeken over Crysis Level Editor waarin ik wel untis zag en voertuigen enz.

k zal crysis ff instaleren en kijken voor je

Laatst bewerkt:
Ja hij zit ook een beetje verstopt dus niet in het spel maar in de installatie's: Ik heb Crysis Warhead en Crysis hij zit alleen bij Crysis voor zover ik kan zien dus zal ik zeggen waar hij zit:
Crysis:Je gaat naar program files>electronic arts>Crytek>Crysis>Editor maar dan weet ik het eigenlijk niet meer ik heb het gevraagd aan iemand die veel van pcs afweet maar die woont nogal verweg van ons dus ik denk dat je dit misschien beter op dit forum een vraag van kunt plaatsen.

Ja hij zit ook een beetje verstopt dus niet in het spel maar in de installatie's: Ik heb Crysis Warhead en Crysis hij zit alleen bij Crysis voor zover ik kan zien dus zal ik zeggen waar hij zit:
Crysis:Je gaat naar program files>electronic arts>Crytek>Crysis>Editor maar dan weet ik het eigenlijk niet meer ik heb het gevraagd aan iemand die veel van pcs afweet maar die woont nogal verweg van ons dus ik denk dat je dit misschien beter op dit forum een vraag van kunt plaatsen.

oke jah ik het crysis warhead en ik heb geen editor-.-'

Tja ik weet niet hoe je hem hebt geinstalleerd Cryis Warhead via download of gewoon in de winkel want anders kun je (als je wilt) Crysis downloaden maar dat lijkt me ook weer een beetje te.
Er zullen vast wel andern zijn die deze vraag weten te beandwoorden.
Overigens mooi spel is het zeker (Crysis Warhead) maar er zitten bij mij nogal welleens wat fouten in als je Cryisis van plan bent te kopen moet je dat zeker doen want dan vecht je pas echt een beetje langer tegen de koreanen.
Bij Crysis Warhead ga je al snel tegen de aliens vechten wat eigenlijk ook het doel is van Crysis maar ik vind het vechten tegen de Koreanen toch wel wat leuker.
En als je Crysis koopt kom je ook in die berg die je in verloop van tijd ziet bij Crysis Warhead als je een beetje verder bent in het spel.

ik begrijp helaas je vraag niet helemaal Patrol Man, wat bedoel je precies met Units?
ik neem aan dat je bedoelt NPC's (non playeble carakters), anders gezegt; de vijanden in Crysis.
je kunt die wel gebruiken hoor, net zoals de voertuigen. maar om ze te laten bewegen zul je nog wat extra dingen moeten doen dan enkel plaatsen.
ik map zelf al jaren met fpshooter games, maar heb helaas nog niet mn tanden gezet in Crysis.

voor nu klinkt t mij in de oren als dat je in de mp mode zit, en daarom er niet bij kunt. in multiplayer maps kun je nml enkel spawnpunten maken voor andere spelers, en niet voor npc's, al zouden voertuigen geen probleem mogen zijn.

beste wat je kunt doen is even googelen naar Crysis mapping tuts (tutorials), dan vind je wel je antwoord, en veel meer. tevens is het aan te raden om even te registreren op een Crysis mapping forum, daar kun je met al je mapping vragen terecht en zullen vele mensen hun best doen om je zo goed mogelijk te helpen.
t is raadzaam om even van te voren te bedenken wat je wilt, mp of sp mappen. zelf map in enkel sp (single player mode). dat maakt t zoeken voor jou wat makkelijker, want wat voor sp mappen geld geld weer niet voor mp mappen, en omgekeert.

succes

leon

Dus als ik het goed begrijp kun je soort patches van het internet afhalen om voertuigen en koreanen dus vijanden neer te kunnen zetten.
Maar een soort Crysis forum tja ik heb maar een vraagje en dat is om een soort van patch van het internet af te halen om die slotjes van die objecten (voertuigen enz) te verwijderen zodat ik ze zo kan neerzetten.
Maar die Crysis mapping tuts daar heb ik naar gekeken maar het lijkt mij meer een soort tutorial van de editor van crysis.(hoe alles in elkaar zit maar ik geloof niet echt iets over hoe je die slotjes kunt openen om objecten zoals koreanen of voertuigen neer te zetten)

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat het iets met patches te maken heeft, maar meer zoals ik al eerder zei met in wat voor mode je probeert te mappen. sommige dingen kunnen bijvoorbeeld wel in een sp map geplaatst worden en niet in een mp map. dus probeer je die figuren in een mp map neer te zetten dan zal dat niet gaan.

toch is het echt het beste om even naar 'echte' Crysis mapping forums te gaan, daar behandelen ze echt alles, dus ook hoe je editor werkt etc, (voornamelijk is dit in de modding mapping forums, misschien keek je daar).

gewoon even googelen on Crysis sp-mapping forums en of tutorials, (die zijn nog beter hiervoor). verder is het dan gewoon een kwestie van veel lezen, nog meer oefenen en hopen dat t dan maar werkt.
toch, npc's en voertuigen plaatsen is slechts altijd een kwestie van een (muis)knop indrukken, zo ook met de Crysis editor, beter gezet zeker met deze editor. Crytek heeft er nml voor gezorgt dat deze editor bijzonder gebruiksvriendelijk is, dus, zo moeilijk kan t niet zijn.
gewoon even crysis forums opzoeken.

succes

leon

Ok ik zal kijken maar wat ik begrijp moet dit zonder problemen gaan...
Dan denk ik dat het ligt aan dingen die je nog niet hebt zoals een editor maken met tereinen erin maar dat heb je ook zo 1, 2, 3 niet gedaan dus ik hoop dat ze me hiermee ook kunnen helpen...
Maar ik geloof dat dit een hele uitleg is dus echt een hele uitleg.
Heb je misschien ergens een soort internetsite die je uitlegt hoe Crysis Editor werkt?

jahoor, er zijn massa's sites waar je mapping tutorials kunt vinden.
gewoon even googelen naar "Crysis mapping tutorials".
tevens is het aan te raden om dit soort speciale mapping vragen op speciale mapping forums te stellen, (dus googelen naar Crysis mapping forums). dan heb je binnen een paar uur verschillende antwoorden.

succes

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan