Crysis NIEUW GEKOCHT maar hij wilt niet installeren HELP ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

ik heb crysis nieuw uit de winkel gekocht, heb 'm net een paar keer proberen te installeren maar 't lukt niet. Ik krijg telkens deze foutmeldingen, wat moet ik doen ? Ik wil het spelletje nu zo graag online spelen maar mijn pc wilt niet meewerken.

Naamloos1.jpg
Naamloos2.jpg

Specs van mijn pc:
Core 2 Quad Q6600
Nvidia 8800GT
G.E.I.L. 2048 MB DDR2 1000MHZ
Asus P5K
Zalman 460Watt voeding

dit zijn mijn specs kan het hieraan liggen ?

gezien de eerste melding lijkt het op een kapotte cd of cdspeler

hey,

tnx voor je reactie, maar dat kan niet alle andere spellen doen het gewoon. Ik heb trouwens 2 DVD spelers en ik heb 'm in de andere gestopt geeft ook dezelfde melding ?

Ik zou hem terugbrengen en omruilen voor een ander:)

hey,

klinkt leuk ermee teruggaan maar ik heb 'm besteld via progamer.nl voor 15 euro :D hoe wil ik hiermee in hemelsnaam teruggaan ?

€ 15 .... voor een spel dat overal elders rond de € 35 tot € 40 kost..... reuze korting misschien wegens een corrupte .cab file? Zou toch gewoon proberen te gaan reclameren!

Het valt wel mee hoor Crysis ligt overal in de winkel vor €20,-:thumb::D

hey,

het is me gelukt om 'm te installeren :D maar ik kan nergens een server joinen ik heb niet de nieuwste updates, waar vind ik die ? krijg ze nergens gedownload.

Hier heb je de nieuwste update.

Helaas beidt Crytek geen ondersteuning meer voor Crysis dus nieuwere updates komen er niet =(

daar heeft hij toch niks aan?
Als hij hem niet kan installeren

Hij kan hem al installeren, nu moet hij alleen nog de firewall openen waarsch als hij geen servers kan vinden.. :D

Tsja TS vroeg om updates en die gaf ik hem:D

hey,

ik kan in bijna geen een server komen ? krijg telkens you have been kicked ? ik cheat niet deed nooit iets fout (heb 't spel pas sinds vandaag)

ik heb in de chat gevraagd wat er aan de hand kan zijn en zij zeiden dat ik punkbuster ofzo moet downloaden, dat heb ik nu gedaan en wat moet ik ermee doen is een .dll file ??? kan niet installeren ? moet ik 'm ergens heen slepen ?

HELP ik wil zo graag online spelen :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan