Crysis op een 4890

• Onderwerp starter Onderwerp starter Goksy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Goksy

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Hallo Mensen..

Voordat ik begin met mijn vraag eerst mijn systeem..:D

Gpu: Ati Sapphire HD4890 Overclocked Edition
Cpu: AMD Phenom 2 940 X4 @ 3 Ghz
Monitor: LG W2253V Flatron full HD 22 inch
Harddisk: Seagate Barracuda met een cache van 8mb @ 7200 rpm
Memory: Geil Black Dragon 4gb @800mhz
Moederbord: MSI DKA790GX
Voeding: OCZ Mod X Stream - Pro 600 Watt

Nou het volgende..
ik heb een paar dagen geleden mijn videokaart vernieuwd dus een Sapphire 4890 OC.
En de volgende dag heb ik Crysis gekocht..het speel bleek lekker te draaien en alle Settings op High met een resolutie van 1680x1050..maar nu ben ik bij het eind en loopt hij telkens vast..er komen veel acties achter elkaar maar dat moet geen probleem zijn voor mijn videokaart want hij verliest geen FPS..ik heb een patch gedownload en geinstaleerd namelijk de 1.2 patch van Crysis..dat was op Windows 7..nu heb ik Windows Vista..en heb ik Crysis 2 gekocht..en bij die komt het probleem gelijk opduiken..ik heb laatste versie van Directx gedownload en bijgewerkt..maar zelfs dat hielp niet..weten jullie misschien het probleem? :(

Hi,

Sorry..was ik vergeten om het erbij te vermelden..Mijn Airflow is dik in orde..tenminste dat is wat ik denk..Ik heb een Cooler Master CM 690 met 3 fans aan de voorkant die lucht erin blazen..2 aan de bovenkant die eruit blazen..1 aan de achterkant die ook lucht eruit blaast..en als laatste heb ik 1 tegenover mijn Grafische kaart die wat zachtjes draait om beetje warme lucht uit de omgeving van mijn grafische kaart weg te blazen..:)
Everest Ultimate Edition geeft aan tijdens het gamen de volgende tempraturen:
Gpu: 50-60 Graden
Mobo: 30-35 Graden
Voeding: 40-45 Graden
HDD: 30 Graden
Cpu: 45-50 Graden

Ik vind het echt heel raar dat ik met zo een systeem Crysis niet lekker kan draaien..Tempraturen blijven netjes..ik heb allerlei Resoluties geprobeerd..en ik heb hem zelfs op medium settings lopen draaien maar niks helpt..:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan