crysis opstarten duurt "te" lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

merijntjuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
weet iemand of ik al die reclames van crysis kan weghalen als je opstart? die zooi van ea games en die andere troep? want ik vind het namelijk vrij irritant:p

mvg,

merijntjuh

.... nee:( helaas gaat dat niet.. ik heb een g11 keyboard en heb alle toetsen ingedrukt maar niks werkt bij dat voorstukje van EA games... maar bij de rest wel maar ik ben te lui om te klikken dus weet jij toevallig waar dat bestandje zit van dat opstarten of is dat niet weg te krijgen en moet ik minder lui zijn:p?

.... nee:( helaas gaat dat niet.. ik heb een g11 keyboard en heb alle toetsen ingedrukt maar niks werkt bij dat voorstukje van EA games... maar bij de rest wel maar ik ben te lui om te klikken dus weet jij toevallig waar dat bestandje zit van dat opstarten of is dat niet weg te krijgen en moet ik minder lui zijn:p?

maakt toch niet uit welke keyboard je hebt als er maar Spatie op zit
en het klopt als het goed is kan je pas vanaf Crytek Maximum game spatie gaan drukken of het was Nvidia thats the way (is ook zo :p)

d'r bestaat een EXE bestand die dat weg haalt maar dat staat op een Warez site. ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan