Crysis single player crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluismaster

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hallo,
ik heb crysis zo´n 3 weken geleden gekochten en heb wat problemen.
eerst crashte crysis de hele tijd maar nu alleen als ik in de single player een save game load, ik kan wel een nieuwe spel starten maar als ik op load game klik loopt ie vast en kom ik in vista en zegt ie: dit programma werkt niet meer en word afgesloten.

ik weet bijna zeker dat het niet aan mijn pc ligt want ik heb net een nieuwe met een geforce 9600 erin genoeg ram en een goede processor.

ik vind dit zo vreemd want ik kan wel gewoon multiplayer spelen en dan op very high met 40 fps! single player ook maar alleen new game dus ik zou in 1 keer het spel uit moeten spelen, en eerst kon ik dus gewoon wel laden:shocked:

Het klinkt misschien allemaal heel vaag en dat vind ik dus ook, weet iemand een oplossing??

Alvast bedankt

Laterzz:thumb:

Heb je het al opnieuw geinstalleerd?

Probeer het eens te deinstalleren en zorg voor een mooi opgeruimd systeem voor je het opnieuw installeert.

Laat je systeem eens een schijfopruiming, schijfdefragmentatie en registeryclean verwerken.

download de laatse patch voor crisis en kijk of het probleem nog voor doet.

download de laatse patch voor crisis en kijk of het probleem nog voor doet.

whaha heb ik al lang gedaan
ik heb eerst patch 1.1 geinstalleerd en toen patch 1.2 en inmiddels ook een een of andere hodfix 1.21
en nog steeds crasht ie:(

Als t goed is krijg je met vista de optie om de fout nader te bekijken. Als je aan kunt geven waar Crysis op crasht, dan kunnen we van daaruit verder kijken.

ik heb wat screen shots gemaakt van probleem oplosser, ik hoop dat je hier wijzer van word:(
alvast bedankt

Bijlagen

• Crysis probleem 1.jpg
    Crysis probleem 1.jpg
    62,8 KB · Weergaven: 55
  • Crysis probleem 2.jpg
    Crysis probleem 2.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 55
Not good news. Ntdll.dll is a collection of native APIs (API = application programming interface) and concerns itself with the interaction between the operating system and an application. If ntdll.dll is crashing, then your first port of call will be to defrag since the files may be too fragmented to function properly anymore.

Dit kon ik zo snel ff vinden... defragmenteren dus, maar ik betwijfel of het werkt.

Oh en het installeren van de laatste nvidia driver heeft ook voor iemand tot de oplossing geleid.

Laatst bewerkt:
ja bedankt ik ga het proberen maar ik heb mn diver al verschillende keren proberen te update, maar ik heb het idee dat dat niet goed gaat want ik dxdiag staat dan nog gewoon de oude datum van mijn driver...
dus met defragmenteren bedoel je naar deze computer gaan en dan eigenschappen extra en dan schijf defragmenteren, of mn hele computer leeg gooien???

Laatst bewerkt:
Gewoon: start, alle programma's, bureau-accesoirres, systeemwerkset, defragmenteren, daar de juiste schijf aanduiden en analyseren klikken. Verdikt afwachten en indien nodig defragmenteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan