Crysis voorfilmpjes haperen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Woutertjuh88

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Ik heb het spel crysis geinstalleerd(heb ook de demo)

En als ik het spel opstart bij de voor filmpjes (reclame voor Nvidia/ATI enz.) haperd het heeel erg.. (ook bij de demo)

maar in het spel gebeurt dit totaal niet.. heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen t is namelijk nogal irritant als je 5 min. moet wachten voor het spel opgestart is... en je kan ze (wat ik weet) niet weg klikken met enter of esc.

Je kan misschien eens je harde schijf defragmenteren; ik had een tijdje geleden hetzelfde voor met crm DiRT.

Volgens mij kan je de schermen van :

Unreal Engine
Intel
Nvidia

weghalen doormiddel van De Spatiebalk:D

Ga naar start,configuratiescherm zet het configuratiescherm op klassieke weergave dubbel klik nu op beeldscherm,instellingen,geavanceerd,probleem oplossen controleer of daar de schuifbalk bij hardwareversnelling op maximaal staat ingesteld.

Ik heb alle acties van jullie gedaan en het enige wat hielp (ook niet bij elk filmpje alleen het laaste filmpje voor het spel begint) is op spatiebalk drukken....

In het menu is het trouwens ook erg aan het haperen viel mij net op..

nee in het spel zelf heb ik er totaal geen last van...dat is nou juist het rare.. als het daar ook zo was had ik het spel er allang afgehaald omdat ik dan weet dat me computer niet snel genoeg is..

Ik heb nu een nieuwe laptop besteld komt eind van de week binnen en ga het daar ook ff op testen..

Nieuwe laptop:
http://www.friesland-computers.nl/shop_detail.php?id=2178

:D Dat is een hele mooie voor een laptop :) heel luxe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan