crysis warhead loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Ik heb crysis warhead laatst gekocht en geinstalleerd alleen toen ik het starte kon ik het eerste stukje lopen en krijg ik
Crysis WARHEAD(R) werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma word gesloten en u krijgt een melding al een oplossing beschikbaar is.

en ik ben er ook achter gekomen dat het op de stukken is dat die aan het laden is ofzoiets of dat die even stil staat:confused:

aan me systeem ligt het ook niet denkik:
asus p5Q moederbord
intel core 2 duo E8400 processor
4 gb werkgeheugen
asus EAH 4850 videokaart

ik heb ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar hielp ook niet:(

weet iemand een oplossing want ik vind dit best wel jammer want het is een mooi spel

greetz,
kevin10

Wat is de precieze foutmelding die je krijgt, en welk besturingssysteem heb je?

ik heb vista ultimate sp1 32-bit en dan krijg ik de gebruikelijke foutmelding wat ik wel eens heb als een programma vastloopt
dat die eerst zoekt voor een oplossing en dan krijg ik dit:

Crysis WARHEAD(R) werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma word gesloten en u krijgt een melding al een oplossing beschikbaar is.

en kan ik alleen op afsluiten klikken

Dit zou wel eens een probleem kunnen zijn met de drivers van je videokaart. Zijn deze up to date? Hier kun je zien welke systeemdrivers eventueel nog geupdate kunnen worden:

http://www.driveragent.com/

Laatst bewerkt:
ik heb net even dat ding gedownload van die link die je me gaf en hij geeft 10 bad dingen weer

o.a de videokaart me 2de scherm me muis(daar zat geen eens een cd bij mja:P dat is logitech lx8) en een ding met audio apparaat ik weet niet of daarmee de boxen worden bedoelt maar daar heb ik ook geen cd van als goed is daar heb ik logitech x-530
en veel van de system devices

dan ga ik morgen wel even aan de gang om de nieuwste drivers te downloaden:thumb: als het is gelukt zeg ik het wel en als het nog niet heeft geholpen ook:)

hij werkt nog steeds niet ik heb de boel geupdated behalve (wat het belangrijkste is de videokaart) want daar loop ik tegen een probleem aan ik heb de nieuwste driver gedownload ik deinstalleer eerst de oude dat heb ik gedaan door de cd erin te doen en dan installatie ongedaanmaken kiezen en toen geherstart en de nieuwe geinstalleerd en herstarten en krijg ik niets te zien alleen maar me bureaublad en smartdoctor werkt wel want me koeler van de videokaart gaat dan hard draaien en op ctrl+alt+del krijg ik een zwart scherm
ik heb het weer verholpen door in veilige modus te starten en systeem herstel te doen:confused:

waar kan dat probleem dan aan liggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan