Crystal webcam op acer aspire 7720G werkt niet (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden.
Mijn webcam op mijn laptop werk nu al een hele tijd niet meer nu had ik vandaag tijd om eens te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Ik dacht zelf aan de juiste driver deze zie ik dan ook nergens staan (bij apparaat beheer ook geen ? )Ik heb het progje Driver Tunner eens geprobeerd en deze gaf aan dat er 37 drivers niet goed zijn geinstalleerd of verouderd zijn Ik vraag mij af hoeveel waarde ik daar aan moet hechten ?? (geen ervaring mee )
Hoe zou ik dit stap voor stap kunnen oplossen met behulp van natuurlijk Help mij.nl
mvrg E de waele

Ik heb gekeken op de site van acer en ik heb mijn latop gevonden Het probleem is dat ik niet weet welk ik moet installeren.
daarom heb ik gebruik gemaakt van de link voor fabrikant detection Daar staat mijn camera helemaal niet bij terwijl hij wel aanwezig is
Er staat boven aan dat ik deze aan moet zetten Als hij niet op de lijst staat maar dat gaat niet.
Dus kan ik geen keuze maken welke fabrikant in moet gebruiken
IK heb geprobeerd de Bison en de SUYIN maar deze werkte niet en deden ook helemaal niets wat nu ? (moeilijk he)
volgens de site heb ik een keuze van 3 stuks Bison chicony Suyin Ik ga nu eens kijken op mijn recoverie cd of ik daar iets zie staan
Ik heb ze nu alle drie geinstalleerd Maar ik zie ze niet bij apparaatbeheer staan nergens ik heb alles bekeken zit daat ook een fout in
Als ik nu op de koppeling klik dan krijg ik de melding camera not fount ( kan er iets mis zijn met de services )
e de waele

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan