CrySystem.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamerTom

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Hoi,

Ik heb Far Cry 1 op mijn pc gedownload via een iso bestand en daarna heb ik de 1.4 patch uitgevoerd, maar nu ik het spel wil starten via Daemon tools lite staat er: CrySystem.dll Loading Failed: Kan opgegeven module niet vinden. Ik kon eerste wel spelen, maar toen zag alles er heel raar uit. Na de patch ging het dus fout.

Mvg,
Tom

Ok, ik heb nu vanaf versie 1 de patch gedaan maar nog steeds krijg ik de CrySystem.dll error?

Het spel werkt hier prima op Windows 7 64-bit, met de v1.4 cumulative patch. Ik heb wel het origineel.

Ik heb even op internet gezocht en het lijkt dat het inderdaad door één van de patches komt. Je zou kunnen proberen om het spel te verwijderen en dan alleen de v1.3 patch te gebruiken.

Er is ook een fanpatch beschikbaar (werkt alleen met Far Cry v1.4):

http://www.farcrypatch16.de/

Laat maar weten of dit helpt.

Je moet wel weten dat ik geen windows 7 64-bit game pc heb... Ik heb een pc uit 2004 die niet al te beste prestaties heeft... Maar ik probeer nu de 1.33 patch dus eventjes wachten nog.

Ik geloof dat je eerst de v1.3 en v1.31 patch moet installeren voordat je de v1.33 patch kunt gebruiken.

Ik meen me te herinneren dat ik in het verleden op XP ook een aantal problemen had met het installeren van de updates voor Far Cry. Dat ging echter over het installeren, het spel werkte prima.

Ja daar kwam ik dus net ook achter... OK.. Ik kan het spel wel weer spelen maar nu is de grond helemaal zwart... Waar zijn die textures? of heb ik wat settings niet goed gedaan?

Je zou inderdaad de settings wat kunnen aanpassen.

Kan het liggen aan dat ik alle settings op low heb staan en de beeldresolutie op 800x600x32 Want dat lijkt mij het probleem eerlijk gezegd. En omdat mijn computer, zoals je al weet, niet al te best is, kan ik de settings ook niet echt hoger doen.

Dus als ik nou probeer om op hogere settings te kunnen spelen, dan zou ik eigenlijk het probleem op kunnen lossen. Voor de zekerheid: hoe maak je een screen shot? Dan kan ik je laten zien hoe het eruit ziet.

Tijdens het spel kun je op F12 drukken. Een screenshot wordt dan opgeslagen in de installatiemap van Far Cry.

Ok. zo ziet het eruit op high settings: FarCry0000.jpg En zo op low settings: FarCry0001.jpg

Zo hoort het er niet uit te zien. Misschien heeft het te maken met de videokaart drivers die je gebruikt.

Nou ja videokaart zou ik niet zeggen. eerder een ingebouwde gpu in de cpu. maar dat kan. de intel pentium 4 is al heel oud dus daar kan het aan liggen

Toen ik deze vraag las moest ik denken aan een soort gelijke topic hier lang geleden met precies hetzelfde probleem,
ben even vergeten naar die thread te zoeken hier, zou je alsnog kunnen doen.
Het is nml een veel voorkomend probleem, dus jij bent niet de enige die dit heeft.
Heb wel even gegoogeld maar vond niet echt veel info, enkel deze van Crytek zelf over "known issues";

http://www.crydev.net/viewtopic.php?f=326&t=79855

anders even verder googelen, het probleem bestaat al heel lang dus er zal nu zeker wel een oplossing
voor zijn!
succes,
Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan