[CS 1.6] Kleur Kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

timkuperz

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Bij Counterstrike 1.6 kun je bij opties > videos je kleur kwaliteit zetten op 16bit en 32bit,, nu staat hij bij mij op 16bit, maar dit is egt slecht beeld dus ik wilde hem op 32 bit zetten.. n u zegtie dat mijn pc dit niet ondersteunt.. maar hier klopt geen zak van.. want kheb een "NVIDIA GeForce 8600m GS" ! een goede videokaart dus,,

en nog wat:
op mijne vorige pc, met een veel slechte videokaart en alles deed hij wel gewoon op 32bit..

kan iemand mij vertellen hoe dit kan?

De juiste drivers wel geinstalleerd?

ik heb inderdaad ook eens even voor je gezocht op internet. Maar zelfs op de site van nvidia is geenn driver te vinden. Heb je misschien de videokaart los zitten in je moederbord?

ik heb inderdaad ook eens even voor je gezocht op internet. Maar zelfs op de site van nvidia is geenn driver te vinden. Heb je misschien de videokaart los zitten in je moederbord?

nee, heb het bekeken.. en dat is het zowiezo niet, want kheb ook css , de nieuwere versie van cs, daar doet alles wel :eek:

ow, dit kan het misschien tog zijn.. hoe kan je het zien,, kheb een laptop namelijk dus kweet niet hoe ik deze moet openhalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan