bastiaanvanbaal
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2008
Beste mensen,
Ik heb een tijdje geleden mijn pc opnieuw geïnstaleerd(gewoon omdat hij weer sloom werd) ik speelde toen World of Warcraft en heb daar nooit lag gehad. Nu ben ik laast weer over gestapt op CS:S, had geen zin meer in WoW
. Maar als ik nu grote maps speel bij CS:S lagt hij heel erg. bij kleine maps is dit niet, en vroeger heb ik op dezelfde pc ook CS:S gespeeld en had toen nooit last van lag(dit was op dezelfde pc).
Ik snap nu dus niet waar het aan kan liggen.
Heb alle instellingen al op low gezet en zelfs de pc op windows 2000 gezet en ook de energiebeheer van vista op hoge prestaties gezet, maar ik heb nogsteeds last van lag bij grote maps.
Heeft iemand nog ideeën?
Mvg, Bastiaan
Ik heb een tijdje geleden mijn pc opnieuw geïnstaleerd(gewoon omdat hij weer sloom werd) ik speelde toen World of Warcraft en heb daar nooit lag gehad. Nu ben ik laast weer over gestapt op CS:S, had geen zin meer in WoW

Ik snap nu dus niet waar het aan kan liggen.
Heb alle instellingen al op low gezet en zelfs de pc op windows 2000 gezet en ook de energiebeheer van vista op hoge prestaties gezet, maar ik heb nogsteeds last van lag bij grote maps.
Heeft iemand nog ideeën?
Mvg, Bastiaan