CS server werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
serverip: 84.194.178.229:27015(dedicated)

550 mhz
64 RAM
14.2 giga HD
4 MBIT Internet

Bovenstaande is de server, beide pc's zitten agter een router: smc7004abr(met nog een derde pc, maar die speelt nu geen rol in dit probleem, die ligt af.)

Vanaf mijn pc kan ik makkelijk joinen naar de dedicated server(hij zit in het netwerk) Ik kan via lan en internet joinen. Andere mensen die ik niet ken geraken er blijkbaar ook op(maw: ik heb al enkele matchen kunnen spelen tegen vreemden) dus de server staat online en werkend en in de lijst. Alleen geraken mensen die ik wel ken(en waarvan ik dus wil dat ze erop geraken) er niet op!! Enkel mezelf en vreemden dus. Weet iemand hoe dit komt?

Is opgelost, ik had kennelijk het verkeerde ip gegeven.

:edit: kunnen jullie eens uittesten of het werkt? En anders eens proberen te joinen via de lijst: belgium-skelle is de servernaam.
 
Laatst bewerkt:
Welke versie van Cs?
Zal wel Source zijn? Want bij 1.6 en CZ vind hij hem niet.

En want bedoel je met 'Mensen geraken'?
 
skelle zei:
kunnen jullie eens uittesten of het werkt? En anders eens proberen te joinen via de lijst: belgium-skelle is de servernaam.
Ik weet niet of je vraag nog staat maar op het moment van schrijven is je server niet zichtbaar in de ASE.
 
Server ligt dan ook nog niet constant aan: internetverbinding suckt hier(kan max 6 slots) en woon in belgie, dus 10 giga per maand:( Maar hoogstwaarschijnlijk komt er van mij pa z'n werk een veel snellere verbinding zonder limiet waardoor ik dan wel makkelijk een 16 slots server zal kunnen draaien:)
 
ik heb cs condition zero en 1.6
als ik heb installeer en ga spelen valt het internet eruit.
ze zeggen dat het eraan ligt dat ik 2 routers heb maar jij hebt ook meerdere routers.
heb je nog iets speciaals gedaan om hem te instaleren?
of weet je waar het aan ligt?

ALvast bedankt

Pepijn101
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan