CS: Source connectie problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diemaco

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Berichten
29
Ik heb een raar probleem met mijn Counter Strike: Source. Ik vertel de verschijnselen maar gewoon in willekeurige volgorde, ik snap niet wat er aan de hand is.

Ik kan altijd wel connecten bij een server maar soms kan ik dan maar 30 seconden spelen (wapens kopen, stukkie lopen) en dan krijg ik rechtsboven: warning: connection problem, waarna ik alleen nog om me heen kan kijken en even later word ik gedisconnect.
Soms kan ik wel gewoon connecten maar heb ik korte time-outs, die van 1 tot 5 seconden duren. Mn wapen icoontjes worden dan weer opnieuw geladen, alsof ik zeg maar net een mes, usp en colt oppak.
Soms is mn ping zo hoog dat ik gewoon gekicked word van de server.
Soms heb ik helemaal geen problemen en kan ik gewoon spelen.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Ik heb een high-end pc, kan Crysis op very high spelen, dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen.

Alvast bedankt!

edit; oh ja, ik heb altijd zo min mogelijk programma's op de achtergrond aan, dus ook geen downloads oid.
 
Laatst bewerkt:
ja.
als je vista hebt kan je een progamma downloaden genaamt vista anti lag (val) dit progamme verhelpt je lag zegmaar.
en als je xp hebt kan je ook iets doen maar dat moet je effe op youtube ofzo kijk hoe dat precies moet want dat weet ik niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan