CS4: end user license agreement

Status
Niet open voor verdere reacties.

seibje

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2009
Beste mensen,

Ik heb een versie van Adobe CS4 master collection.
Als ik een programma hiervan open, moet ik altijd een code invoeren die ik via Key Gen kan vinden. Om dit steeds te doen, dat ben ik nu zat, is erg veel werk steeds als ik het programma open. Op het schermpje dat ik krijg als ik de code moet invoeren, is echter onderaan het scherm ook de optie 'end user license agreement'.
Dit leek mij de oplossing!
Alleen als ik hierop klik, kom ik op een Adobe website met inderdaad in PDF de license agreement, maar geen optie om deze te aanvaarden. Ik kan er dus niet veel mee, behalve doorlezen.
Toch heb ik het idee dat hier de oplossing toch in moet zitten.
Kan iemand mij helpen om niet meer steeds de codes in te hoeven vullen uit Key Gen? Of bestaat er simpelweg geen oplossing voor?
Alvast hartelijk dank!

Er zijn 2 oplossingen voor.

de eerste wil je vast niet horen want dat zal het aanschaffen van een legale versie zijn.
de tweede is er 1 waarover op helpmij geen hulp word geboden. die is namelijk niet legaal.
die zul je elders op het internet moeten zoeken.

Vaak zit er een tekst bestand bij de minder legale varianten van de verschillende software waarin uitgelegd word hoe die te installeren/kraken. Dit soort bestanden werken vaak alleen totdat je een update installeert....
het enige advies wat we kunnen geven is die instrukties stap voor stap te doorlopen

Laatst bewerkt:
Sorry, wist niet dat dat hier niet mocht.
Kopen is helaas geen optie voor een arme student.
Jammer, maar bedankt voor de moeite.

Kleine toelichting over die melding die je steeds krijgt:

Ik vermoed dat CS4 je illegale keys keer op keer detecteerd, waardoor je het programma niet of beperkt kan gebruiken.

De prijzen van de studentversies van de verschillende suites zijn niet absurd hoog voor wat je krijgt hoor. +/- 250 euro

http://www.amazon.com/Adobe-CS4-Student-Edition-Software/b?ie=UTF8&node=1259461011

De Europese winkel van Adobe ligt momenteel plat dus daar kan ik geen linkje naar geven.

Gewoon een tip...

PS: Klik nog even op "Vraag is opgelost" rechtsonder op de pagina.

Bedankt voor de tip, is inderdaad het overwegen waard, had me niet gerealiseerd dat de dollars veel lijken maar niet zoveel zijn in euro's!

Maar toch nog een vraag: welke van de pakketten is het meest vergelijkbaar met de normale CS4 master collection?

Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken wat er allemaal bij zit, maar kan nergens Premiere Pro vinden helaas, en dat is wat ik vooral nodig heb...

Premiere Pro is ook niet meteen iets dat een student in principe nodig heeft. Je kúnt het weliswaar wel apart bestellen als student. Dat zou €399 + btw... laat ons zeggen een 482 EUR kosten. Dat aanbod is enkel geldig voor studenten verbonden aan een hogere academische instelling (universiteiten, hogescholen...) en blijft natuurlijk prijzig. Je begrijpt wel dat het ook een krachtig videobewerkingsprogramma is, dusja... voor wat hoort wat.

Voor een student die geen videobewerking studeert, is het een erg prijzige aankoop. Op andere manieren kunnen we je hier niet helpen.

https://store2.adobe.com/cfusion/st...&nr=0#view=ols_co&store=OLS-EDU-EU&loc=en_xeu

Laatst bewerkt:
Premiere Pro is ook niet meteen iets dat een student in principe nodig heeft. Je kúnt het weliswaar wel apart bestellen als student. Dat zou €399 + btw... laat ons zeggen een 482 EUR kosten. Dat aanbod is enkel geldig voor studenten verbonden aan een hogere academische instelling (universiteiten, hogescholen...) en blijft natuurlijk prijzig. Je begrijpt wel dat het ook een krachtig videobewerkingsprogramma is, dusja... voor wat hoort wat.

Voor een student die geen videobewerking studeert, is het een erg prijzige aankoop. Op andere manieren kunnen we je hier niet helpen.

https://store2.adobe.com/cfusion/st...&nr=0#view=ols_co&store=OLS-EDU-EU&loc=en_xeu

Nou, ik ken toch heel wat studenten, mezelf incluis, die dit programma in principe wel nodig hebben hoor. Ik zou wel in aanmerking komen voor de studentenprijs, want ik doe een HBO opleiding.
Maar ik vind 428 euro echt heel veel geld, ook al heb ik het dan voor mijn studie nodig. Ik heb het ook gewoon niet. Met zo'n hoog bedrag vind ik het niet meer dan logisch dat studenten dit onderling illegaal gaan verhandelen.
Maargoed, nogmaals bedankt voor de info. Als ik alleen Photoshop nodig had gehad, was de tip zeer bruikbaar geweest.

Laatst bewerkt:
Nou, ik ken toch heel wat studenten, mezelf incluis, die dit programma in principe wel nodig hebben hoor. Ik zou wel in aanmerking komen voor de studentenprijs, want ik doe een HBO opleiding.
Maar ik vind 428 euro echt heel veel geld, ook al heb ik het dan voor mijn studie nodig. Ik heb het ook gewoon niet. Met zo'n hoog bedrag vind ik het niet meer dan logisch dat studenten dit onderling illegaal gaan verhandelen.
Maargoed, nogmaals bedankt voor de info. Als ik alleen Photoshop nodig had gehad, was de tip zeer bruikbaar geweest.
Veel hogescholen/universiteiten bieden licenties voor veelgebruikte programma's aan. Bezoek zeker de IT-afdeling van hun website eens en misschien vind je meer informatie. Ze kopen die licenties namelijk in bulk dus via hen kun je er misschien wel heel goedkoop aangeraken.

Veel hogescholen/universiteiten bieden licenties voor veelgebruikte programma's aan. Bezoek zeker de IT-afdeling van hun website eens en misschien vind je meer informatie. Ze kopen die licenties namelijk in bulk dus via hen kun je er misschien wel heel goedkoop aangeraken.

Dat is ook nog een goede tip, maar ik weet al zeker dat mijn school dit niet doet.
Maar het is wel een goed idee om eens voor te leggen daar bij de IT man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan